  • 1. Data: 2009-07-06 16:46:35
    Temat: FSB i IP
    Od: leon <l...@g...pl>

    Witam

    Dzisiaj mialem dosyc niecodzienna sytuacje. Zmienialem FSB procka E4300 z
    200 na 266.
    Po ponownym uruchomieniu systemu antyvur stwierdzil ze wykryl nowa siec.
    Sprwadzam faktycznie
    mam przydzielone kompletnie inne IP niz zwykle w dodatku inne niz z
    standadowej puli adresow
    - posiadam zenwtrzen IP wiec wiem jak wyglada. Kilkakrotnie w ciagu paru
    minut odwsiezalem adres
    i ciagle tez nowy. Nie wyjde poza lokalny serwer. Reboot >BIOS - powrot do
    starego FSB -
    restart i w porzadku. Siec jest. Znoe zmiana z 200 na 266 i tym razem
    bedz problemow.
    Jestem ciekawe z czym to moze sie wiazac. Podejrzewam ze dostawaca mogl
    cos aktualizowac - ale cos
    takiego nie powinno trwac tylke czasu - w dodatku ok 18 to dziwna pora na
    tego typu eksperymenty.

    Jakies pomysly ?

    leon