  • 1. Data: 2014-11-02 01:55:20
    Temat: Dżwięk za cichy
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Nagrałam sprawę na telefonie i strasznie cichy jest odbiór w telefonie.
    Nawet na komputerze jako .amr czy .avi strasznie słabo/cicho słychać.
    Sprawa jest dla mnie ważna. Czy jest jakis program, żeby toto pogłośnić?
    Głośniki na full telefon też na full i nic prawie nie słychać.
    --
    animka

  • 2. Data: 2014-11-02 08:28:54
    Temat: Re: Dżwięk za cichy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 02 Nov 2014 01:55:20 +0100, animka napisał(a):

> [...]
    > Sprawa jest dla mnie ważna. Czy jest jakis program, żeby toto pogłośnić?
    > Głośniki na full telefon też na full i nic prawie nie słychać.

    Audacity i wiele innych.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-11-02 10:43:27
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-02 o 01:55, animka pisze:
> [...]
    > Sprawa jest dla mnie ważna. Czy jest jakis program, żeby toto pogłośnić?
    > Głośniki na full telefon też na full i nic prawie nie słychać.

    nagrywane w trybie dyktafonu, czy rozmowę?

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 4. Data: 2014-11-02 11:33:04
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    > Audacity i wiele innych.

    W Audacity ale nie powiększając po prostu sygnał, tylko używając
    narzędzia, co się chyba "kompresja" nazywa

  • 5. Data: 2014-11-02 12:30:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-02 o 10:43, ApostatA pisze:

    > nagrywane w trybie dyktafonu, czy rozmowę?

    W telefonie był dyktafon włączony.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-11-02 13:23:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Audacity i wiele innych.

    Serdecznie dziękuję!

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-11-02 14:39:19
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-02 o 12:30, animka pisze:

    > W telefonie był dyktafon włączony.

    ale nagrywałeś rozmowę telefoniczną czy dzwieki otoczenia?

    --
    "...tylko ludzie ku..."