  • 1. Data: 2014-10-27 11:04:03
    Temat: Karta graficzna dwu-monitorowa i rozne rozdzielczosci
    Od: s...@g...com

    Witam

    Jezeli chce kupic karte graficzna Geforce GT740 OC Version z obsluga dwoch monitorow
    to czy jest mozliwosc podlaczenia dwoch roznych monitorow przez DVI i ustawienia
    roznych rozdzielczosci na kazdym z nich ?

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 2. Data: 2014-10-27 14:10:26
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-10-27 11:04, s...@g...com pisze:
> [...]
    monitorow to czy jest mozliwosc podlaczenia dwoch roznych monitorow przez DVI i
    ustawienia roznych rozdzielczosci na kazdym z nich ?

    Z GTS250 nie było problemu, 1600x1200 plus 1980x1200 działało.

    JD

  • 3. Data: 2014-10-27 15:26:51
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 03:04:03 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Jezeli chce kupic karte graficzna Geforce GT740 OC Version z obsluga dwoch
    monitorow to czy jest mozliwosc podlaczenia dwoch roznych monitorow przez DVI i
    ustawienia roznych rozdzielczosci na kazdym z nich ?

    Oczywiscie

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2014-10-27 15:32:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 15:26, R.e.m.e.K pisze:
    > Oczywiscie

    Ale jak już ktoś chce podłączyć trzeci monitor to zaczynają się schody
    :-( Większość kart mając 3 wyjścia może obsłużyć naraz tylko dwa.
    Dziwne to w XXI wieku.

    http://pclab.pl/art46390.html
    Może komuś się przyda.

  • 5. Data: 2014-10-27 15:53:32
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 15:32, z pisze:

    > Ale jak już ktoś chce podłączyć trzeci monitor to zaczynają się schody
    > :-( Większość kart mając 3 wyjścia może obsłużyć naraz tylko dwa.
    > Dziwne to w XXI wieku.

    Rozumiem ze w XXI w większość jedzie na 3 monitorach.
    To co będzie w XXII, boje się pomyśleć.

    miab

  • 6. Data: 2014-10-27 17:07:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 15:53, miab pisze:
    > Rozumiem ze w XXI w większość jedzie na 3 monitorach.
    > To co będzie w XXII, boje się pomyśleć.

    Wiem... Specyficzne mam zastosowanie ale to nie fanaberia tylko
    optymalizacja wydajności mojej pracy.
    Widząc 3 różne karty graficzne które mają 3 wyjścia na monitory a
    obsługujące tylko 2 trochę się zdziwiłem. Mogłem się zdziwić? :-)

  • 7. Data: 2014-10-27 18:16:13
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 17:07, z pisze:

> [...]
    > Widząc 3 różne karty graficzne które mają 3 wyjścia na monitory a
    > obsługujące tylko 2 trochę się zdziwiłem. Mogłem się zdziwić? :-)

    To kupujesz kartę nawet nie specjalnie drogą, a nie masz pretensje do
    jakichś zmiotków z marketu że nie spełniają wymogów inżynierskiej(czy
    gemsikowej) workstation.

    miab

  • 8. Data: 2014-10-27 19:13:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-27 17:07, z pisze:

> [...]
    > Widząc 3 różne karty graficzne które mają 3 wyjścia na monitory a
    > obsługujące tylko 2 trochę się zdziwiłem. Mogłem się zdziwić? :-)

    Powiem więcej. Mam teraz 6 wyjść monitorowych. Specjalnie kupiłem płytę
    główną obsługującą kilka monitorów z procesorem i3.

    I co? I dalej tylko dwa monitory! Bo tak.

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-10-27 20:35:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 18:16, miab pisze:
    > To kupujesz kartę nawet nie specjalnie drogą, a nie masz pretensje do
    > jakichś zmiotków z marketu że nie spełniają wymogów inżynierskiej(czy
    > gemsikowej) workstation.

    Po przejrzeniu gratów jakie zastałem na nowym stanowisku pracy wyszło na
    to że 3 karty graficzne po _kilkaset_ złotych sztuka nie potrafią
    obsłużyć 3 monitorów. Zakupy z ostatnich 2 lat max. Mam monitory chcę
    ich używać.

    Dlatego po poszukiwaniach znalazłem dopiero to:
    http://allegro.pl/karta-graficzna-sapphire-radeon-hd
    -6450-1gb-ddr3-i4602215686.html?source=mlt
    Nie gram. Potrzebuje tylko 2D. Nadal jestem zdziwiony :-)

  • 10. Data: 2014-10-27 21:16:23
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 20:35:12 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > to że 3 karty graficzne po _kilkaset_ złotych sztuka nie potrafią
    > obsłużyć 3 monitorów. Zakupy z ostatnich 2 lat max. Mam monitory chcę

    A dwie karty wpakowane do jednego kompa potrafia pracowac na 3 monitorach?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K