  • 1. Data: 2009-01-20 10:35:03
    Temat: Dzwonek na listwe TH34
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    No właasnie mam w mieszkaniu takie cudo - dzwonek w rozdzielni elek. co
    prawda dzwonek sie "popsul" przestal dzwonic. Mam na to gwarancje
    developera ale dzwonek mi sie nie podoba jesli idzie o dzwiek (syrena
    uwaga pozar ;) )
    Czy sa inne dzwonki tego typu ? np melodyjki czy chocby cos ladniejsszego
    niz obecne ?
    Ostatecznie moge zrobic nowy dzwonek, ale to troche kucia, bo teraz juz
    nie robia jak kiedys ladnych puszek wszystko w gniazdach elektrycznych :(

    ps. dzwonek padł po 3 tygodniach, to jakiś rekord ;)

  • 2. Data: 2009-01-20 11:27:17
    Temat: Re: Dzwonek na listwe TH34
    Od: willy <m...@i...pl>

    On 20 Sty, 11:35, CodeBoy <c...@w...pl> wrote:
> [...]
    > nie robia jak kiedys ladnych puszek wszystko w gniazdach elektrycznych :(
    >
    > ps. dzwonek padł po 3 tygodniach, to jakiś rekord ;)

    Zamel

  • 3. Data: 2009-01-20 11:37:15
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 20-01-2009 o 12:27:17 willy <m...@i...pl> napisał(a):

    > Zamel

    tak, to byla jedna z pierwszych stron jaką mi wujek google znalazł ale
    mają 1 taki dzwonek i nie wiadomo co to za cudo, zwie sie przywoławczy :)

  • 4. Data: 2009-01-20 19:52:36
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    CodeBoy <c...@w...pl> wrote:
> [...]
    > gwarancje
    > developera ale dzwonek mi sie nie podoba jesli idzie o dzwiek

    Kupisz w każdym sklepie z "armaturą elektryczną", castoramie i
    tym podobnych. Na melodyjki i tym podobne "ładniejsze" raczej bym
    nie liczył, ale klasyczny dzwonek "dzwonkowy" zdaje się do
    montażu na szynę jest.

    J.