  • 1. Data: 2009-01-20 13:41:51
    Temat: [ montaz ] Podwykonawcy poszukuje
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Witam,

    Poszukuję firmy która podejmie się montażu SMD/TH przy niewielkich
    seriach ( ilość 10 - 100 szt) .
    Wielkość pojedynczego PCB do montażu > 600 punktów SMD + THT ( z
    przewagą SMD ~90%).
    Jestem zainteresowany nawiązaniem współpracy tylko z osobami/firmami
    które posiadają odpowiedni sprzęt do montażu ( piec + automat ),
    diagnozy, czyszczenia po montażu.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na g...@w...pl

    Pozdrawiam

    Górski Adam

  • 2. Data: 2009-01-20 14:19:41
    Temat: Re: [ montaz ] Podwykonawcy poszukuje
    Od: "Piotr \"Pitlab\" Laskowski" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > Jestem zainteresowany nawiązaniem współpracy tylko z osobami/firmami które
    > posiadają odpowiedni sprzęt do montażu ( piec + automat ), diagnozy,

    Dla 10 sztuk po 600 punktów (czyli ~250 elementów na płytce) nikt nie bedzie
    chciał zawracać sobie gitary programowaniem i uzbrajaniem automatu. Takie
    rzeczy robi się ręcznie, zwłaszcza jeżeli masz szablon. Przy 100 sztukach
    pewnie już kogoś znajdziesz. Jakbyś napisał skad jesteś i chociażby rozmiar
    użytych elementów (nie każdy poradzi sobie z mniej niż 603, a mało kto z
    BGA) to łatwiej było by doradzić.
    Ja mam doświadczenie z Semiconem, z Larsem i Micritronic'em - wszystkie
    firmy w okolicach Warszawy. Jest jeszcze ITR i chyba Blaberk.
    W Gdańsku montuje Technoservice, w Gliwicach JM i pewnie wielu innych ale ze
    względu na odległość średnio mnie to interesuje.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 3. Data: 2009-01-20 14:27:11
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Piotr "Pitlab" Laskowski pisze:

    > Dla 10 sztuk po 600 punktów (czyli ~250 elementów na płytce) nikt nie bedzie
    > chciał zawracać sobie gitary programowaniem i uzbrajaniem automatu. Takie
    > rzeczy robi się ręcznie, zwłaszcza jeżeli masz szablon.

    To jest minimum bo PCB są różne. Szukam firmy do stałej współpracy.
    Teraz mam 10 szt do montażu po 10000 punktów

> [...]
    > użytych elementów (nie każdy poradzi sobie z mniej niż 603, a mało kto z

    Raczej 603 ale zdaza sie i BGA256

> [...]
    > W Gdańsku montuje Technoservice, w Gliwicach JM i pewnie wielu innych ale ze
    > względu na odległość średnio mnie to interesuje.

    Dzięki

    Adam

  • 4. Data: 2009-01-20 17:37:25
    Od: "krecio" <k...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Adam Górski" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ( ilość 10 - 100 szt) .
    > Wielkość pojedynczego PCB do montażu > 600 punktów SMD + THT ( z przewagą

    W Gdyni firma PROPOX też robi takie montaże. Zobacz moze dadzą Ci jakąś
    dobrą ofertę.

    Pozdrawiam, Arek

  • 5. Data: 2009-01-20 18:09:10
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Może
    http://www.bornico.com.pl/uslugi.htm
    --
    Pozdr
    EM

  • 6. Data: 2009-01-20 22:48:12
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Adam Górski pisze:

    > Poszukuję firmy która podejmie się montażu SMD/TH przy niewielkich
    > seriach ( ilość 10 - 100 szt) .

    Popytaj w firmach Lars, Blaberk. Ta ostatnia robi też montaż ręczny więc
    przy małej serii mogą zrobić.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/