  • 1. Data: 2018-02-15 10:08:08
    Temat: E-ciekawostka 2
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    No, mistrzowie szos, zobaczcie czym będziecie wkrótce pomykać:
    http://www.geekweek.pl/aktualnosci/29145/oto-nowa-sy
    rena-elektryczna
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-02-15 11:30:12
    Temat: Re: E-ciekawostka 2
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > No, mistrzowie szos, zobaczcie czym będziecie wkrótce pomykać:
    > http://www.geekweek.pl/aktualnosci/29145/oto-nowa-sy
    rena-elektryczna

    To chyba tylko rysunki, a nie żaden prototyp.
    Firma pewnie liczyła na dopłatę z UE - jak tylko miną 2 lata, to nie
    muszą zwracać dopłaty.
    Ostatni news na ich stronie jest z listopada 2016 r., a po kliknięciu
    nic się nie otwiera.
    Adres firmy jest "lokal 106", a kanadyjski adres na mapie to supermarket.
    Na ich stronie FB - głównie historia syreny, Powstanie Warszawskie, itp...
    Zresztą konkurencyjna firma - AMZ Kutno, która też "produkuje" syreny,
    chyba się poddała.
    A obrazki "nowych syren" i to elektrycznych można sobie pooglądać na
    stronie Elektromobility Poland. Photoshop ma się nieźle :-)
    T.

  • 3. Data: 2018-02-15 11:35:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Feb 2018 10:08:08 +0100, Jacek Maciejewski

    > No, mistrzowie szos, zobaczcie czym będziecie wkrótce pomykać:

    Nawet fajne autko miejskie -- tylko dlaczego to się musi nazywać Syrena...
    Jakoś nie mogę się wyzbyć skojarzenia z kopcącą "skarpetą" i niemiłosiernym
    hałasem. :P

    Ciekaw tylko jestem jak oni zamierzają w 15 minut naładować aku (pewnie
    min. 15-20kWh) do 90%.

    Niemniej jednak żeby nie spieprzyć tematu powinni uruchomić tryb zamówień
    jak Musku na Tesle. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk