  • 1. Data: 2018-02-14 09:11:50
    Temat: Polskie drogi
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA

    okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?

  • 2. Data: 2018-02-14 09:18:28
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2018 o 09:11, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA
    >
    > okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?

    Jeden pojechał to reszta za nim. Sam widziałem jak autobus na strzałce
    pojechał i trzech na wprost, w tym radiowóz;)

    https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=139

    Będzie dyskusja?

    Shrek

  • 3. Data: 2018-02-14 09:23:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2018 00:11:50 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
    > https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA
    > okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?

    Moze sie strasnie dlugo palilo i podejrzewali awarie ...
    a moze normalnie - inni ruszaja, to ruszasz i ty,
    po co swiatla ogladac :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-02-14 10:41:48
    Od: p...@g...com

    --Moze sie strasnie dlugo palilo i podejrzewali awarie ...

    dla pieszych tez czerwone dziwna ta awaria

    --a moze normalnie - inni ruszaja, to ruszasz i ty, po co swiatla ogladac :-)

    instynkt stadny u nnie slabo dziala ... to co pojechalem na czerwonym to z pierwszej
    pozycji i jak mialem nagrane 3 minuty stania :-)

  • 5. Data: 2018-02-14 10:54:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Feb 2018 00:11:50 -0800 (PST), w
    <1...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA
    >
    > okolo 6:21 zbiorowa hipnoza ? Kaszpirowski nadawal w Szczecinie ?

    Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)

  • 6. Data: 2018-02-14 11:05:18
    Od: p...@g...com

    --Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)

    nagrywajacy skreca w prawo ale tu tez Szczecin i jest klakson zamiast hamulca

    https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=139

  • 7. Data: 2018-02-14 11:05:47
    Od: p...@g...com

    poprawny link
    https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=353

  • 8. Data: 2018-02-14 11:18:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2018 02:05:18 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
    > --Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)
    > nagrywajacy skreca w prawo ale tu tez Szczecin i jest klakson zamiast hamulca
    >
    > https://youtu.be/Pjdzvh5aTvA?t=139

    Mial "ustap pierwszenstwa" ? Miau.

    P.S. Zobaczcie na 0:27 i 1:11 - juz takie nasycenie kamerkami mamy, ze
    dwie kamerki na jeden wypadek ?

    J.

  • 9. Data: 2018-02-14 11:29:12
    Od: p...@g...com

    --P.S. Zobaczcie na 0:27 i 1:11 - juz takie nasycenie kamerkami mamy, ze
    dwie kamerki na jeden wypadek ?

    moga byc z jednej firmy, zreszta przy tych cenach to nie dziwota

    https://www.youtube.com/watch?v=Pjdzvh5aTvA&feature=
    youtu.be&t=235

    wez teraz udowadniaj ze nie jestes wielbladem jak kierowca autokaru ma 30 swiadkow po
    swojej stronie :-)

  • 10. Data: 2018-02-14 12:34:04
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-02-14 o 10:54, r...@k...pl pisze:

    > Zaczynam się zastanawiać czy montaż kamerki nie obniża przypadkiem IQ :)

    A obniżone IQ powoduje montaż kamerki.

    I TAK NA ZMIANE
    I NA ZMIANE
    I NA ZMIANE