  • 1. Data: 2012-02-17 19:14:19
    Temat: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    Witam wszystkich.
    Organizuję (prywatnie) 1-2 dniowy wyjazd do Norymbergi na targi
    Embedded World 2012.

    www.embedded-world.de

    Poszukuję osób zainteresowanych systemami wbudowanymi.
    Albo Norymbergą. Może jednym i drugim.

    Moja propozycja:
    -Jedziemy samochodem/samochodami (moim, kolegi lub twoim/Pani/Pana).
    -Koszt paliwa (i tylko paliwa) do podziału między pasażerów (kierowcy
    nie płacą) w zależności od tego czym i którędy pojedziemy (raczej
    jestem za równym podziałem kosztów paliwa, niezależnie od tego, czy
    ktoś jedzie z Suwałk czy ze Zgorzelca).
    -zgrywamy godziny spotkań z pociągami/znajomymi itp, odbieramy
    pasażerów/dojeżdżających pociągami na trasie, minimalizując koszt i
    czas przejazdów.

    Razem ze mną mam już 3 osoby. Spodziewam się, że dołączą do mnie/nas
    jeszcze dwie. Jak więcej będzie chętnych - wymyśli się coś większego,
    niż samochód 5-miejscowy.

    Proszę zamieszczać pytania ogólne w tym poście, żeby wszyscy poznali
    szczegóły tego wyjazdu, zaś jeśli ktoś już zna szczegóły to konkretne
    propozycje proszę składać na maila
    a.tilkowski(małpka) gmail (kropa) com

    Interesują mnie:
    - czy chcesz być kierowcą czy pasażerem czy może wszystko jedno (na
    przykład: "jako kierowca, Skoda Octavia, gaz, 7L/100km, albo jako
    pasażer")
    - skąd chcesz wyruszyć (np. "Warszawa")
    - ograniczenia (na przykład "nie pojadę jako pasażer", "nie pojadę,
    gdy mam jechać ponad 10 godzin", "01.03 mam ślub", "jadę tylko w jedną
    stronę", "pojadę, ale tylko na pełne dwa dni targowe" itp uwagi)
    - telefon komórkowy(np....).

    Przykład zgłoszenia i zarazem moja propozycja:

    -pojadę jako kierowca, Golf IV, benzyna, 6L/100km, również jako
    pasażer,
    -wyruszam z Bielska-Białej (to 60km na południe od Katowic, dla
    zainteresowanych)
    -nie pojadę, ani jako kierowca ani jako pasażer, jeśli ominie mnie
    drugi dzień targów. Jako pasażer, nie zapłacę za przejazd więcej, niż
    200PLN.
    - telefon 501XXXXXX

    Oczywiście propozycje nie są wiążące - mają na celu zorientować się na
    razie w temacie.
    Po zgromadzeniu chętnych będę oddzwaniał i ustalał szczegóły. Jeśli
    będzie więcej chętnych - będę ich kontaktował ze sobą itp.

    Orientacyjna cena przejazdu tam i z powrotem dla pasażera (jeśli ktoś
    nie wie ile kosztuje teraz benzyna/ON/gaz albo ma problemy ze
    znalezieniem, gdzie leży Norymberga) to około 100-150PLN gdy pojedzie
    komplet w dwie strony, w samochodzie osobowym (4+1) startując z moich
    okolic i zbierając pasażerów wzdłuż A4, ale oczywiście zależy to od
    trasy, samochodu i liczby chętnych. Jak ktoś może zaproponować większy/
    ekonomiczniejszy samochód albo busa - z przyjemnością rozważę.

    Chciałem od razu zaznaczyć, że udział (zarówno kierowcy i pasażera)
    będzie się wiązał z wpłaceniem wcześniej zadatku - pełnej kwoty
    zakładanych kosztów udziału paliwa (1/4 dla samochodu 5-miejscowego)
    na konto (może wykorzystam do tego moje konto Allegro, chyba że ktoś
    ma inną propozycję. Jakieś eScrow?). W razie nie stawienia się w
    umówionym miejscu i czasie pieniądze przepadają na rzecz reszty
    podróżnych.
    Spróbuję tak wyjazd zorganizować, żeby wyruszyły w początkową trasę
    dwa samochody, dalej pojedzie już tylko jeden. Kierowca na pewno nie
    zawali wszystkim wyjazdu a reszta będzie miała zagwarantowane koszty i
    pewność że pojedzie.

    Jeśli ktoś nie zgadza się na warunek wpłacenia wcześniej zadatku i
    liczy na to, że "najwyżej będę chory/a albo zaśpię i nie pojawię się w
    umówionym miejscu i nie poniosę żadnych kosztów" - proszę nie
    odpowiadać na tego posta.

    Czekam na propozycje/pytania.
    --
    Aleksander

  • 2. Data: 2012-02-17 20:01:26
    Temat: Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Aleksander Tilkowski wrote:

    > Witam wszystkich.
    > Organizuję (prywatnie) 1-2 dniowy wyjazd do Norymbergi na targi
    > Embedded World 2012.

    Nie potzebuję shuttla, bo lecę samolotem, ale też tam będę (29.02 & 1.03).
    Osobom, które chcą sobie tam poszukać noclegu polecam setkę spirytusu przed
    zajrzeniem do internetu. Poniżej stówy EUR nie ma nic, z łazienką i klopem w
    pokoju od 120 w górę (wysoką). Lepiej odjechać jakieś 100km od Norymbergii
    (w stronę Berlina lub Czech) i szukać po wioskach.

    Jak ktoś będzie 29.02 wieczorem w Fürth albo też na targach, możemy się
    umówić na jakieś pivo.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-02-17 20:14:39
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-17 21:01, Waldemar Krzok pisze:

> [...]
    > (w stronę Berlina lub Czech) i szukać po wioskach.
    >
    > Jak ktoś będzie 29.02 wieczorem w Fürth albo też na targach, możemy się

    Czyzby miejsca w goscincach po 25EUR byly juz zajete ?

    Ja proponuje udac sie DIeslem koszta bede wtedy niskie a sama Norymberga
    i okolice bez problemu U-BAHN'em i autobusami.

    Benzyniakiem nie ma nawet sie po co pchac przy dzisiejszych cenach paliwa.

  • 4. Data: 2012-02-17 20:22:31
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Zenek <t...@p...pl> napisał(a):
    > Czyzby miejsca w goscincach po 25EUR byly juz zajete ?

    Ja się wybieram na CeBIT. Cen hoteli tak samo bez setki nie ma co sprawdzać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2012-02-17 20:26:43
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Zenek wrote:

    > Czyzby miejsca w goscincach po 25EUR byly juz zajete ?

    W większości tak. Było jeszcze kilka wolnach pokojów 6-osobowych po 140 czy
    coś koło tego.

    > Ja proponuje udac sie DIeslem koszta bede wtedy niskie a sama Norymberga
    > i okolice bez problemu U-BAHN'em i autobusami.

    To jest oczywiste. Parkingi w okolicy są drogie. Najlepiej podjechać do
    jakiegoś P+R (są oznakowane też na autostradzie) i stamtąd jechać autobusem,
    S-Bahn lub U-Bahn.

    Waldek

  • 6. Data: 2012-02-17 20:31:09
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Ja się wybieram na CeBIT. Cen hoteli tak samo bez setki nie ma co
    > sprawdzać.

    Na CeBIT polecam kwatery prywatne w Laatzen. Wygodnie (bo nie trzeba się
    dusić w tramwaju czy S-Bahnie) i na ogół taniej niż w samym Hanowerze, nawet
    żarcie w restauracjach jest tańsze. A dojście bardzo proste, można piechty.
    Ale czy się coś poniżej 100 znajdzie, to też nie jest pewne.

    Waldek

  • 7. Data: 2012-02-17 21:00:03
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-17 21:26, Waldemar Krzok pisze:

> [...]
    > jakiegoś P+R (są oznakowane też na autostradzie) i stamtąd jechać autobusem,

    Kwater szukal bym np w Zindorfie dojazd autobusem kilka minut do
    najblizszego u-bahn'u. Zreszta podobnie okoliczne wiochy. Gasthof albo
    Gasthause sie toto nazywa.

  • 8. Data: 2012-02-18 10:06:00
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    On Feb 17, 9:01 pm, Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    wrote:

> [...]
    >
    > Waldek
    >
    > --
    > My jsme Borgové. Sklopte štíty a vzdejte se. Odpor je marný.

    Ile kosztuje taka przyjemność samolotem? Z Polski?

  • 9. Data: 2012-02-18 10:22:19
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    > Kwater szukal bym np w Zindorfie (...)
    Kwatery to kolejny temat, ale trzeba zacząć od listy chętnych. Nie
    wszystko na raz, koledzy.
    Będą chętni na przejazd, to się będziemy dalej zastanawiać.

  • 10. Data: 2012-02-18 13:06:33
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Aleksander Tilkowski wrote:

    > Ile kosztuje taka przyjemność samolotem? Z Polski?

    180EUR. Nie.

    Waldek