  • 1. Data: 2009-04-15 17:16:47
    Temat: co wybrać
    Od: " " <o...@N...gazeta.pl>

    Kończy mi się umowa w Orange. Chciałbym wybrać nowy tel z dobrym aparatem i gps.
    Biorę pod uwagę:
    - Samsung Ultra Touch (jaki tu jest gps?)
    - Samsung Omnia
    - SE c905
    -SE X1
    - ewntualnie HTC Touch

    Macie jakieś inne propozycje, pomysły.

    Olbart

  • 2. Data: 2009-04-15 17:27:29
    Temat: Re: co wybrać
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Biorę pod uwagę:
    > - Samsung Ultra Touch (jaki tu jest gps?)

    Jak to jaki? Jest tylko jeden gps.

  • 3. Data: 2009-04-15 18:19:26
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-04-15 19:27, qwerty pisze:
    > Użytkownik <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak to jaki? Jest tylko jeden gps.
    Jest jeszcze AGPS który jest płatny

  • 4. Data: 2009-04-16 06:44:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "spiderpl" <s...@j...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jest jeszcze AGPS który jest płatny

    agps jest tylko wtedy płatny, jak użytkownik świadomie zezwoli na połączenie się
    z internetem. W przeciwnym razie jest to normalny GPS (normalnie szuka satelit).

  • 5. Data: 2009-04-16 07:28:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 08:44:36 +0200, qwerty napisał(a):

    > agps jest tylko wtedy płatny, jak użytkownik świadomie zezwoli na połączenie się
    > z internetem. W przeciwnym razie jest to normalny GPS (normalnie szuka satelit).

    tylko kiedy zezwoli na płatne połączenie.
    W urządzeniach HTC wystarczy ściągnąć efemerydy raz na kilka dni używając
    połączenia z komputerem lub WLAN. Podobne rozwiązanie maja też inne
    urządzenia z windows mobile.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-04-17 20:08:15
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 08:28:51 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > tylko kiedy zezwoli na płatne połączenie.
    A przyszło Wam do głowy, że OP ma na myśli
    podział na MTK, SiRF, Skytraq ip. chipsety?

    --
    pozdro
    poreba