  • 1. Data: 2014-09-25 17:56:46
    Temat: ESP jak to działa?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałbym zapytać jak dokładnie działa system kontroli trakcji (nazywa
    się chyba ESP?)?

    kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio po wioskowych ośnieżonych i
    oblodzonych drogach w sumie ze 300 km - nie zwalniał poniżej 120km/h...

    jak to możliwe? oczywiście jest dobrym kierowcą, ale to chyba w tym
    przypadku za mało...

  • 2. Data: 2014-09-25 18:43:28
    Temat: Re: ESP jak to działa?
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-25 17:56, platformowe głupki pisze:
> [...]
    >
    > kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio po wioskowych ośnieżonych i
    > oblodzonych drogach w sumie ze 300 km - nie zwalniał poniżej 120km/h...

    braliście tą samą chemię...

    @

  • 3. Data: 2014-09-25 18:47:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    weź kurwa się pierdolnij w ten pusty łeb tymi dyrektywami wolnej europy...

  • 4. Data: 2014-09-25 18:58:05
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-09-25 17:56, platformowe głupki pisze:

    > kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio po wioskowych ośnieżonych i
    > oblodzonych drogach w sumie ze 300 km

    Słuszną linię ma nasza partia.

    JK

  • 5. Data: 2014-09-25 19:06:46
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    *platformowe głupki* <N...@g...pl> typed:

    > kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio *po wioskowych ośnieżonych* i
    > *oblodzonych* drogach w sumie ze 300 km - nie zwalniał poniżej 120km/h...

    Pewnie kolega jechal na jarku a ty jechalaes na koledze - debilu!
    Ze taki palant sie uchowal!

  • 6. Data: 2014-09-25 19:08:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ojej, europa mnie nie akceptuje?

  • 7. Data: 2014-09-25 19:12:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Użytkownik_zyga,

    Thursday, September 25, 2014, 7:06:46 PM, you wrote:

    > *platformowe głupki* <N...@g...pl> typed:

    [...]

    > Pewnie kolega jechal na jarku a ty jechalaes na koledze - debilu!
    > Ze taki palant sie uchowal!

    Na pl.misc.elektronika już go wszyscy olali, to przyszedł na pastwisko
    tutaj. A tu jeszcze sporo dobrych duszyczek, chętnych do dokarmiania
    trolla.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-09-25 19:13:27
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

> [...]
    >
    > kolega zimą przewiózł mnie KIA Rio po wioskowych ośnieżonych i
    > oblodzonych drogach w sumie ze 300 km - nie zwalniał poniżej 120km/h...

    A była zima ostatniego roku?

    > jak to możliwe? oczywiście jest dobrym kierowcą, ale to chyba w tym
    > przypadku za mało...

    Oczywiście, ze mało. Nie wspomniałeś, że matka siedziała z tyłu.

  • 9. Data: 2014-09-25 19:19:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja jestem uparty więc po raz 10023 powtarzam Ci roman
    idź spuszczać się do wątków swoich powskich kolesi...
    i zauważ, że ja tego nie robię...

  • 10. Data: 2014-09-25 19:19:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    masz mnie... jechałem 220...