  • 1. Data: 2014-09-24 18:55:48
    Temat: U mnie w okolicy...
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    http://przeglad.olkuski.pl/index.php/artykuly/aktual
    nosci/pod-paragrafem/10617-kolizja-tuz-przed-otwarci
    em-obwodnicy

    Pozdr. _/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/
    _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2014-09-24 23:17:19
    Temat: Re: U mnie w okolicy...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2014, Malkontent wrote:

    > http://przeglad.olkuski.pl/index.php/artykuly/aktual
    nosci/pod-paragrafem/10617-kolizja-tuz-przed-otwarci
    em-obwodnicy

    "Jednak kierowcy jeżdżą na pamięć [...]
    [...]
    Wystarczyło postawić tam znak „zmiana organizacji ruchu"

    No jak jeżdżą na pamięć, to nie wiem.
    Ale ciekawsze jest:
    +++
    Kierowca tira również mógł nie wiedzieć, jak się zachować, kiedy znak
    pionowy nakazywał mu skręcić w prawo lub lewo, a znaki na jezdni
    dopuszczały jazdę na wprost.
    ---

    Toć to głos w sławnej dyskusji "czy wolno zawracać na rondzie SoRO,
    jeśli znaki kierunku pasów F-10/F-11 na to nie wskazują, ale można
    pojechać nie po ciągłych"
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2014-10-17 22:43:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Malkontent" <m...@g...pl>

    > http://przeglad.olkuski.pl/index.php/artykuly/aktual
    nosci/pod-paragrafem/10617-kolizja-tuz-przed-otwarci
    em-obwodnicy

    Olkusz to kuźnia mandatów. Na 94-ce stoją na wyjeździe do Katowic w
    krzakach, na prywatnej posesji, gdzie możnaby normalnie jechać, ale
    ograniczenia są zamiast ostrzeżeń.