  • 1. Data: 2014-09-25 08:57:33
    Temat: corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Corsa D czasami dziwnie szarpie przy ruszaniu (a właściwie to
    ZAMIAST). Początkowo tym autem bardzo źle mi się jeździło po przesiadce
    z fiata (miesiąc temu) i to szarpanie zwalałem na swoje umiejętności.
    Auto nawet oglądał mechanik i kilku znajomych i nikt nie zauważył
    żadnych problemów.

    Co któraś próba dynamicznego ruszenia kończy się skakaniem auta w stylu
    żaby. Dzisiaj np zatrzymuje się przed rondem, próbuje ruszyć z jedynki
    i auto skacze zamiast jechać. No to szybko sprzęgło żeby nie zgasło
    i drugi raz dokładnie to samo. W końcu ruszyłem z dwójki bo z jedynki
    się nie dało. Zatrzymałem się zaraz na parkingu żeby zobaczyć co z tymi
    biegami i oczywiście kompletnie nic. Ruszam z jedynki, z dwójki i nawet
    z trójki.

    Jakiś tydzień temu wziąłem dla porównania drugie identyczne auto (dwie
    corsy 1.2 kupione w tym samym dniu). W tamtym sprzęgło chodzi dużo lżej,
    całość pracuje jakoś płynniej i nie zaobserwowałem podobnych problemów.
    Zastanawiam się czy w tym moim wymieniać sprzęgło czy może to jednak coś
    innego. Auta mają w okolicach 200 tys. przebiegu.

    Ktoś zgadnie o co chodzi ?

  • 2. Data: 2017-04-06 15:46:19
    Od: d...@g...com

    Witam problemy ustapily, ja zrobilem generalny remont takiej corsy i nadal mam ten
    problem, jestem lekko zalamany poszly 3 tysiace na remont a dalej jest ten problem

  • 3. Data: 2017-04-06 19:00:47
    Temat: Re: corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik d...@g...com ...

    > Witam problemy ustapily, ja zrobilem generalny remont takiej corsy i
    > nadal mam ten problem, jestem lekko zalamany poszly 3 tysiace na
    > remont a dalej jest ten problem

    To ustapiły czy nie?
    Co na to mechanik, ktory robił remont?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 4. Data: 2017-04-06 20:03:22
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-04-06 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik d...@g...com ...

    > To ustapiły czy nie?
    > Co na to mechanik, ktory robił remont?

    Początek tego bełkotu to pewnie pytanie. On odpisuje na mój post
    z 2014 roku.

  • 5. Data: 2017-04-06 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

> [...]
    > Zastanawiam się czy w tym moim wymieniać sprzęgło czy może to jednak coś
    > innego. Auta mają w okolicach 200 tys. przebiegu.

    Mam podobne objawy w aucie gdzie włożono jakies dziwne sprzegło aczkolwiek
    tam to jest tak ze przy ruszaniu z minimalnymi obrotami jest ok, przy
    ruszaniu z wysokimi obrotami jest ok a przy takich srednich czasami sie nie
    uda.
    Stawiałbym na sprzegło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 6. Data: 2017-04-06 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > Początek tego bełkotu to pewnie pytanie. On odpisuje na mój post
    > z 2014 roku.

    :)
    No tak, kolejna ofiara sredniej ilosci czytanych ksiązek przez rodaków albo
    raczej nie czytania :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"