  • 41. Data: 2019-05-06 13:27:12
    Temat: Re: Eagle PCB - jak usunąć prostokąt?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-05-06 o 12:46, Adam Górski pisze:

    > Tutaj proszę króciutki film reklamowy z Eagla
    >
    > https://www.autodesk.com/products/eagle/overview#

    Te obrazy w tej rurze 3D to też w samym Eagle'u?

    W KiCadzie da się coś podobnego zapewne przez przejście z płytką do
    FreeCADa. Nie próbowałem - najpierw poznam KiCada a potem będę myślał o
    3D. Nigdy nie potrzebowałem dotychczas 3D. Wyobraźnia mi wystarcza i do
    takiej rury też by wystarczyła - gorzej jakbym miał telefon komórkowy
    zaprojektować - tu już bym na pewno poległ :)
    P.G.

  • 42. Data: 2019-05-06 14:15:22
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

> [...]
    > takiej rury też by wystarczyła - gorzej jakbym miał telefon komórkowy
    > zaprojektować - tu już bym na pewno poległ :)

    3D w rurze to już nie Eagle. To jest Fusion 360.
    Jeszcze uczę się tych wszystkich zmian.

    No mnie niestety jeden klient narzuca Eagla, drugi Kicada, trzeci
    protela , kolejny altiuma albo protela. Klienci z US to by chcieli
    Orcada/allegro. Każdy ma swoje powody.
    A tak bardzo chciałbym kupić sobie hyperlynxa i ułatwić sobie nieco życie.

    Adam Górski