  • 1. Data: 2019-04-29 09:07:17
    Temat: Swiecace buty
    Od: ń <k...@t...sie>

    Czym są zasilane diody świecące w podeszwach butów?
    Dziecię nabyło i jeden od razu przestał świecić, da się tam dostać i wymienić baterie
    czy to jakiś napęd elektromagnetyczny?

  • 2. Data: 2019-04-29 09:41:33
    Temat: Re: Swiecace buty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 09:07:19 UTC+2 użytkownik ń napisał:
    > Czym są zasilane diody świecące w podeszwach butów?
    > Dziecię nabyło i jeden od razu przestał świecić, da się tam dostać i wymienić
    baterie czy to jakiś napęd elektromagnetyczny?

    Gwarancję/rekojmię skasowali?

  • 3. Data: 2019-04-29 09:42:07
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 09:07, ń pisze:
    > Czym są zasilane diody świecące w podeszwach butów?
    > Dziecię nabyło i jeden od razu przestał świecić, da się tam dostać i
    > wymienić baterie czy to jakiś napęd elektromagnetyczny?

    Np. mogą być akumulatorki ładowane ładowarką z microUSB.
    MiSter

  • 4. Data: 2019-04-29 09:44:18
    Od: ń <k...@t...sie>

    Drugi koniec Polski i nie wiadomo jak z paragonem/pudełkiem, ale to NTG.

    -----

  • 5. Data: 2019-04-29 09:45:16
    Od: ń <k...@t...sie>

    Mowa o jakichś niezbyt drogich z Biedronki czy podobnego przybytku.

    -----

  • 6. Data: 2019-04-29 10:45:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Apr 2019 09:07:17 +0200, ń<k...@t...sie> wrote:
    > czy to jakiś napęd elektromagnetyczny?

    Raczej piezoelektryczny.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2019-04-29 11:21:10
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 29.04.2019 o 10:45, Marek pisze:

    > Raczej piezoelektryczny.

    Też tak kiedyś myślałem, a się okazało, że bateryjki.
    EM

  • 8. Data: 2019-04-29 12:33:25
    Od: ń <k...@t...sie>

    Da się dogrzebać i wymienić, czy zalane na twardo?

    -----

  • 9. Data: 2019-04-29 17:04:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    EM pisze:

    > Też tak kiedyś myślałem, a się okazało, że bateryjki.

    Akumulatorki też czasem. Kiedyś widziałem w biedronce
    buty z kabelkiem USB. "Czego to te ludzie nie wymyślą"
    -- pomyślałem sobie.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2019-04-29 19:04:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 17:04:40 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > "Czego to te ludzie nie wymyślą" -- pomyślałem sobie.

    "O, to Jarek Sokołowski" - pomyślały buty.

    L.