  • 71. Data: 2015-12-07 12:14:54
    Temat: Re: Ecodriving na egzaminie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:n43n5v$si9$1@node2.news.atman.pl...

    > Tak, właśnie takie było pytanie.

    W PL jest inne prawo jazdy tylko na automaty. Nie można na tym prawie jazdy
    używać samochodu z ręczną skrzynią.
    Ja bym poszedł dalej i zabronił jeździć automatem bez specjalnego egzaminu.
    :)) Spotkałem już 2 osoby, które odmówiły jazdy automatem, "bo ja nie umiem
    w nim biegów włączać".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 72. Data: 2015-12-07 13:33:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 06.12.2015 o 03:06, J.F. pisze:

    >Do czego w sam raz?
    >Do purtania się po drodze - być może.

    Do dynamicznej jazdy. Powyzej diesel juz powoli zdycha :-)

    J.

  • 73. Data: 2015-12-07 15:28:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.12.2015 09:40, t wrote:
    > Normalnie ,żeby było trudniej i do tego mamy sponsorować producentów aut
    > i części. Zawsze na zawodach eco było tak, aby jak najszybciej i
    > najpłynniej przyspieszyć do dopuszczalnej prędkości a potem ją
    > utrzymywać. Poczytajcie o mistrzach jazdy o kropelce. Tam nie ma czegoś
    > takiego jak mułowatość, tylko wykorzystywanie obrotów silnika w okolicy
    > naj. mom. obr. Ta zasada fajnie sie u mnie sprawdza w którymś z kolei
    > aucie. W obecnym mam maks moment ok. 3700 obr/min.

    A ja przy 5,500;) No i co cały czas na 6000 obrotów jechać?

    Shrek

  • 74. Data: 2015-12-07 16:13:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.12.2015 o 19:33, J.F. pisze:

    > Do dynamicznej jazdy. Powyzej diesel juz powoli zdycha :-)

    Bez przesady, właśnie gdzieś od 2200-2500 zaczyna się zabawa.