  • 1. Data: 2015-11-30 15:06:28
    Temat: Renault kango - gdzie klakson?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Stara wersja Kango (rocznik 2002). Przestudiowałem instrukcje jakie mam,
    nazaglądałem się pod maske i nic :) Gdzie ta cholera ma klakson, wie
    ktoś?
    Chyba muszę wymienić bo zdechł. Czasem tylko słabo zabeczy.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-12-02 00:07:33
    Temat: Re: Renault kango - gdzie klakson?
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 30 Nov 2015 15:06:28 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    >Stara wersja Kango (rocznik 2002). Przestudiowałem instrukcje jakie mam,
    >nazaglądałem się pod maske i nic :) Gdzie ta cholera ma klakson, wie
    >ktoś?

    Może w przednim nadkolu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2015-12-02 09:40:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Dec 2015 00:07:33 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > Może w przednim nadkolu?
    W lewym napewno nie bo kiedyś zaglądałem :)