  • 11. Data: 2009-01-11 14:24:33
    Temat: Re: Eee 1000H vs Samsung NC10
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    FrOG wrote:

    > hmmm... istnieje chyba NC10 bez modemu i on wlasnie jest podobno
    > tanszy... ale nie mam pojecia gdzie go mozna dostac

    W Media Markt jest za 1500 pln (wersja bez modemu oczywiście) i to jest
    najtaniej gdzie znalazłem...

    KZ

  • 12. Data: 2009-01-12 06:12:43
    Od: "tomasz:)" <a...@b...pl>

    FrOG pisze:

    > Reasumujac: jak ja stalem przed tym wyborem to najbardziej chcialem
    > NC10... ale cena mnie troche odstraszyla (1650zl) i zostaly tylko MSI
    > Wind i Asus EEE 1000H na polu bitwy. Zdecydowalem sie na Winda z
    > powyzszych powodow i jak narazie nie zaluje :)

    Czyli rozumiem, że mając do wyboru także NC10 z HSPA za lekko ponad 1400
    zdecydowałbyś się właśnie na to rozwiązanie?

    pozdrawiam,

  • 13. Data: 2009-01-12 06:26:50
    Od: "tomasz:)" <a...@b...pl>

    Michal Kawecki pisze:

    > Oczywiście. Ja jednak proponuję betę Windows 7. Sam właśnie zabieram się
    > za instalację, a tutaj znajdziesz komentarze moich poprzedników:
    > http://www.sammynetbook.com/plugins/forum/forum_view
    topic.php?6335

    Jedno pytanie: czy Ty byłeś od razu zdecydowany na NC10 czy brałeś inne
    możliwości pod uwagę (właśnie 1000H lub coś z MSI?)

    Czy pod zwględem wydajności te netbooki mają podobne osiągi? (w teście
    PCWK wyszło, że 1000H wygrywa w 13 testach, NC10 w 6 - teraz nie
    sprawdzę jakie to były konkretnie testy). Tylko czy nie jest tak, że
    testy syntetyczne pokauja JAKIEŚ różnice - które w praktyce dla
    przeciętnego usera nie będą zauważalne..?
    Bo w sumie podzespoły "podstawowe" - procesor, pamięć, duysk - mają podobne.

    I jeszcze jedno pytanie: netbooka zamierzam jeszcze używać do zgrywania
    zdjęć z aparatu i przeglądania (głównie pod kątem odpowiedniej ostrości,
    utawienia fokusu itp). Zdjęcia w JPG najczęsciej, 12 MPix, około 5 Mb
    każde. Czy taki plik można w miarę przyjemnie (nie czekając 20s na
    załadowanie) obejrzeć na tym netbooku?

    Druga rzecz - ta beta windows7 jest jakoś do zdobycia? Z Twojej
    sygnaturki wnioskuję, że możesz mieć większe możliwości niż zwykły
    śmiertelnik, (legalne, bo na warezach tę betę widziałem, ale od pewnego
    czasu kwestia legalności jest dla mnie istotna..)

  • 14. Data: 2009-01-12 06:38:20
    Od: "tomasz:)" <a...@b...pl>

    Michal Kawecki pisze:

> [...]

    śmiertelnik, (legalne, bo na warezach tę betę widziałem, ale od pewnego
    czasu kwestia legalności jest dla mnie istotna..)

    BTW: ciekawe forum (zaczynam czytać). I widzę, że Samsung w lutym pokaże
    NC20 - może warto poczekać...? To co prawda nie ta sama kategoria,
    ale...
    Dodatkowo zapewne w PL będzie z 2 miesięcznym opóźnieniem...

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-01-12 13:55:36
    Od: FrOG <frog01@_nospam_op.pl>

    > Czyli rozumiem, że mając do wyboru także NC10 z HSPA za lekko ponad 1400
    > zdecydowałbyś się właśnie na to rozwiązanie?

    prawdopodobnie tak.

    Z tym netbookiem mialem najmniejsza stycznosc, ale jesli chodzi o
    klawiature, baterie i wyglad to wypada wrecz rewelacyjnie. Brak N w WiFi
    nie jest chyba strasznym problemem jak narazie i jeszcze przez ladna
    chwile nie bedzie z powodu dostepnosci tego standardu

  • 16. Data: 2009-01-12 19:35:01
    Od: "tomasz:)" <a...@b...pl>

    FrOG pisze:

    > gdzie Ty widziales NC10 za 1400zl? tak z ciekawosci pytam :)

    niestety - cena około 1400 już nieaktualna - plus podniósł ceny i w
    promocji przy najwyższym abonamencie trzeba zapłacić już 199 pln (było 1
    pln).. ale cena 1600 z HSDA i internetem na 3 m-ce za free też jest
    chyba atrakcyjna:)

    pozdrawiam,

  • 17. Data: 2009-01-12 20:14:52
    Od: Przemek Malak <p...@w...pl>

    tomasz:) pisze:

> [...]
    > ale...
    > Dodatkowo zapewne w PL będzie z 2 miesięcznym opóźnieniem...

    http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-down
    load.aspx

    PrzemekM

  • 18. Data: 2009-01-13 00:55:53
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 07:26:50 +0100, tomasz:) napisał(a):

    topic.php?6335

    > Jedno pytanie: czy Ty byłeś od razu zdecydowany na NC10 czy brałeś inne
    > możliwości pod uwagę (właśnie 1000H lub coś z MSI?)

    Netbook to był dodatek do iPlusa. Nawet razu nie miałem go w rękach
    przed kupnem.

> [...]
    > przeciętnego usera nie będą zauważalne..?
    > Bo w sumie podzespoły "podstawowe" - procesor, pamięć, duysk - mają podobne.

    No właśnie też zwracałem na to uwagę i poza niewielkimi odchyłkami
    wykazywanymi w testach wszystkie te netbooki mają niemal identyczne
    osiągi.

> [...]
    > utawienia fokusu itp). Zdjęcia w JPG najczęsciej, 12 MPix, około 5 Mb
    > każde. Czy taki plik można w miarę przyjemnie (nie czekając 20s na

    To chyba zależy głównie od samej przeglądarki zdjęć? Na przykład w
    Irfanview można włączyć tryb uproszczony w opcjach. Tak czy tak, nie mam
    takich zdjęć do testów. Ale generalnie praca z tym netbookiem pod
    względem komfortu i szybkości działania niemal nie różni się od pracy na
    stacjonarnym pececie z procesorem C2D.

> [...]
    > śmiertelnik, (legalne, bo na warezach tę betę widziałem, ale od pewnego
    > czasu kwestia legalności jest dla mnie istotna..)

    Parę dni temu ta beta stała się publicznie osiągalna z serwerów MS. Co
    prawda chwilowo nie da się jej pobrać ze strony www z powodu
    przeciążenia serwerów, ale poszukaj dobrze bezpośredniego linku do pliku
    .iso, ten działa.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 19. Data: 2009-01-14 08:54:49
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 10.01.2009 21:03, tomasz:) pisze:
    > Nie, oczywiście że nie... tylko N jest już chyba standardem, więc lepiej

    Nie jest.

    > pewnie mieć niż nie miec (wiem - lepiej mieć napęd, BR, dual core, itd:)

    Nie. Należy mieć to, co jest *potrzebne*, a nie wszystko na
    zasadzie "bo warto, jeszcze się przyda".

    A szczególnie w ultramobilnym komputerku.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |