  • 1. Data: 2009-01-10 01:00:49
    Temat: hp pavilion dv5-1140ew - grzanie sie i lenovo ideapad y530 - niska jakosc
    Od: RD <r...@g...pl>

    Witajcie,

    Znalazłem parę opinii na temat HP Pavilion dv5-1140ew:
    - mocno się grzeje
    - głośny wentylator chodzi non-stop

    Czy ktoś mógłby potwierdzić/zaprzeczyć?

    Co do Lenovo (w ogóle), to sprzedawca firmy Vobis przekonywał mnie do
    niskiej jakości wyrobów Lenovo - a że to chińszczyzna w najczystszej
    postaci, że nie warto, lepiej HP. A szczerze powiedziawszy, to IdeaPad
    Y530 nawet mi się podoba. :-) Nie wiem na ile wierzyć sprzedawcy..

    Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy tymi dwoma notebookami:

    http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/8756
    39_notebook_hp_dv5-1140ew.aspx

    http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/8757
    40_lenovo_y530_t3200.aspx

    Moglibyście coś doradzić?
    Ewentualnie jakieś inne propozycje?

    Pomóżcie! :-)

    Rafał

  • 2. Data: 2009-01-10 04:59:44
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2009 02:00:49 +0100, RD napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Znalazłem parę opinii na temat HP Pavilion dv5-1140ew:
    > - mocno się grzeje
    Bardzo sie grzeje.

    > - głośny wentylator chodzi non-stop
    Zgadza sie.

    > Czy ktoś mógłby potwierdzić/zaprzeczyć?
    Potwierdzam.

  • 3. Data: 2009-01-10 13:41:51
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    RD wrote:
> [...]
    > niskiej jakości wyrobów Lenovo - a że to chińszczyzna w najczystszej
    > postaci, że nie warto, lepiej HP. A szczerze powiedziawszy, to IdeaPad

    Bawiłem się Lenovo tej serii i moim zdaniem w kwestii wyglądu i wykonania
    jest to pierwsza klasa. Prezentuje się znakomicie, ma oszczędny i
    elegancki design, w dodatku jest wykonany z dobrych jakościowo materiałów.
    Przynajmniej takie sprawia wrażenie - w Miejskiej Macalni nie znalazłem
    nic równie porządnego i ładnego, nie licząc produktów Apple.

    Jakości produktów Lenovo mimo wszystko bym się nie bał. W końcu to jest
    IBM - marka wręcz legendarna i nie wierzę, że nic z tej legendy nie
    pozostało w ich nowych produktach. Już bardziej bałbym się kupić np.
    Toshibę, widząc te błyszczące potworki z tandetnego plastiku, które
    obecnie firmują swoim logo.

    k,

  • 4. Data: 2009-01-10 14:16:44
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 10 styczeń (sobota) gdy o godz. 2:00 *RD* napisał(a):

    > Znalazłem parę opinii na temat HP Pavilion dv5-1140ew:
    > - mocno się grzeje
    > - głośny wentylator chodzi non-stop
    >
    > Czy ktoś mógłby potwierdzić/zaprzeczyć?

    No chwilunia, wszyscy chcecie mieć jak najtańsze laptopy z wypasionymi
    konfiguracjami, to skąd te pretensje? Producent odpowiada na wymogi rynku :D
    Skoro ma być tanio to jest... coś za coś.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 5. Data: 2009-01-10 14:49:52
    Od: "shapyr" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakości produktów Lenovo mimo wszystko bym się nie bał. W końcu to jest
    > IBM - marka wręcz legendarna i nie wierzę, że nic z tej legendy nie
    > pozostało w ich nowych produktach.

    Miałem kontakt z ośmioma laptopami seri IBM/Lenovo R61i i wiem, że tego nie
    kupię. Po 3 słownie trzech miesiącach eksploatacji wypadające klawisze od
    touchpada to był standart w każdym jednym laptopie bez wyjątku. Przestawały
    działać pojedyncze klawisze z klawiatury i pomagało dopiero ich wyjęcie i
    osadzenie na nowo. Zeby nie było wątpliwości, komputery były nowe. Mam
    porównanie do poprzednich IBM i w zasadzie to nie ma czego porównywać.

  • 6. Data: 2009-01-11 08:54:28
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

> [...]

    > postaci, że nie warto, lepiej HP. A szczerze powiedziawszy, to IdeaPad
    > Y530 nawet mi się podoba. :-) Nie wiem na ile wierzyć sprzedawcy..

    Gdyz bo sprzedawcy Vobis maja specjalne dodatki od HP za sprzedaz ich
    produktów... Przeciez HP to tez chińszczyzna bo tam jest najtaniej to
    produkować.

  • 7. Data: 2009-01-11 13:42:31
    Od: RD <r...@g...pl>

    Jacek pisze:

    > Bardzo sie grzeje.

    > Zgadza sie.

    Czy to mocno przeszkadza w pracy? Czy jest raczej normalnym objawem,
    który jest przejaskrawiany, że mocno i że głośno ? :-)

  • 8. Data: 2009-01-11 13:51:42
    Od: RD <r...@g...pl>

    KILu pisze:

> [...]
    > Przynajmniej takie sprawia wrażenie - w Miejskiej Macalni nie znalazłem
    > nic równie porządnego i ładnego, nie licząc produktów Apple.

    Jeżeli chodzi o design, to ten Ideapad Y530 podoba mi się i dlatego
    rozważam jego zakup, bo parametry są wystarczające jak na mnie. HP
    DV5-1140ew wpadł mi w oko, ponieważ to trochę lepsza konfiguracja, ma
    lepszą kartę graficzną, no i (chyba) procesor. Właściwie, to dzięki
    opinii pracownika Vobisu zacząłem zastanawiać się nad tym HP.

    W grę wchodził jeszcze Asus F3SG
    http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/8754
    36_notebook_asus_f3sg.aspx

    I w sumie w dalszym ciągu nie wiem na co się zdecydować. W w/w Asusie
    cieszy mnie niezmiernie S-video, dzięki któremu mógłbym podłączyć do TV. :-)

    Wszystkie z tych modeli są generalnie do siebie podobne i wszystkie mi
    odpowiadają. Asus ze względu na S-video, Lenovo ze względu na design, a
    HP z uwagi na "przyszłościową" konfigurację (karta graficzna).
    Może ktoś jeszcze mógłby pokusić się o jakieś porównanie? ;)

    Pozdr,
    Rafał

  • 9. Data: 2009-01-11 13:52:42
    Od: RD <r...@g...pl>

    shapyr pisze:

> [...]
    > dopiero ich wyjęcie i osadzenie na nowo. Zeby nie było wątpliwości,
    > komputery były nowe. Mam porównanie do poprzednich IBM i w zasadzie to

    Chcesz powiedzieć, że każda z tych ośmiu sztuk miała ten sam objaw?

    Czy wobec tego, myślisz, że HP, czy Asus byłby lepszy w kwestii
    jakości (wykonania)?

  • 10. Data: 2009-01-11 13:54:53
    Od: RD <r...@g...pl>

    Chichotek pisze:

    > No chwilunia, wszyscy chcecie mieć jak najtańsze laptopy z wypasionymi
    > konfiguracjami, to skąd te pretensje? Producent odpowiada na wymogi rynku :D
    > Skoro ma być tanio to jest... coś za coś.

    Od razu wszyscy i pretensje - ja nie mam żadnych, tylko grzecznie
    pytam. Używam laptopa na co dzień i zdaję sobie sprawę z ewentualnego
    nagrzewania się i głośności wentylatora. Interesowało mnie tylko to, czy
    te przypadłości, o które pytałem mocno przeszkadzają w pracy, czy są
    raczej normalnym objawem, a nie jakoś specjalnie wyolbrzymianym. :-)