  • 1. Data: 2009-01-10 01:43:00
    Temat: Jakim kablem połączyć ?
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

    Witam.
    Chcę połączyć komputer z TV.
    Karta GeForce 8400 z wyjściami DVI i D-SUB. Odległość od TV ok. 10 m.
    Czy zakupić kabel DI>HDMI czy może D-SUB>D-SUB.
    W sterowniku karty nie potrafię znaleźć funkcji klon by mieć obraz zarówno
    na TV jak i na monitorze.
    System Win XP + SP2
    Monitor ma dwa wejścia DVI i D-SUB.
    Proszę o radę jakim kablem połączylibyście TV z komputerem, a jakim komputer
    z monitorem.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-10 08:33:48
    Temat: Re: Jakim kablem połączyć ?
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > System Win XP + SP2
    > Monitor ma dwa wejścia DVI i D-SUB.
    > Proszę o radę jakim kablem połączylibyście TV z komputerem, a jakim

    HDMI. Tylko jak podepniesz monitor ?

  • 3. Data: 2009-01-10 08:48:26
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > HDMI. Tylko jak podepniesz monitor ?

    no i nie zapomnij o dźwięku bo DVI to tylko obraz

  • 4. Data: 2009-01-10 10:52:02
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

    > HDMI. Tylko jak podepniesz monitor ?

    Monitor chciałem do D-SUB, a TV do DVI.
    Chyba, że radzicie odwrotnie

  • 5. Data: 2009-01-10 10:53:38
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

    > no i nie zapomnij o dźwięku bo DVI to tylko obraz

    Dokładnie, przy wejściu w TV D-SUB mam wejście audio. Przy HDMI tego nie ma
    no bo po co.

  • 6. Data: 2009-01-10 12:03:35
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowak" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie, przy wejściu w TV D-SUB mam wejście audio. Przy HDMI tego nie
    > ma no bo po co.

    D-SUB nie ma audio, HDMI ma, DVI znowu nie ma

  • 7. Data: 2009-01-10 12:04:15
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > Monitor chciałem do D-SUB, a TV do DVI.
    > Chyba, że radzicie odwrotnie

    zależy gdzie chcesz mieć lepiej i z czego będziesz częściej korzystał musisz
    to wyważyć

  • 8. Data: 2009-01-10 15:07:20
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

    > zależy gdzie chcesz mieć lepiej i z czego będziesz częściej korzystał
    > musisz to wyważyć

    Na TV tylko filmy HD lub FullHD, pracować raczej bedę na monitorze.

  • 9. Data: 2009-01-10 15:36:37
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > Na TV tylko filmy HD lub FullHD, pracować raczej bedę na monitorze.

    no przez D-SUB nie przepchasz HD cyfrowego, a praca na monitorze przez
    D-SUBa też mi się nie podoba, więc pozostaje zmiana karty która ma 2xHDMI :)