  • 11. Data: 2015-11-19 10:43:05
    Temat: Re: Egzamin teoretyczny na PW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >w moim word'zie w 2014 we wszystkich kategoriach bylo 41,71%
    >pozytywnych wynikow, za pierwsze 3 kwartaly 2015 45,83%.
    >tabelki publikuja w necie, sa tez statystyki zdawalnosci wg OSK
    >http://word.lublin.pl/satystyki_word

    Bardziej mi o to chodzilo
    http://www.zdamyto.com/edu/aktualnosc/og_lnopolski_r
    anking_zdawalno_ci_word_2013

    Roznice sa ciekawe ... te najlepsze urzadzily sesje zapoznawcza dla
    nauczycieli ?

    J.

  • 12. Data: 2015-11-19 10:52:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-19 o 10:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    i/kierowcy-i-prawa-jazdy/prawo-jazdy/

    > W jaki sposób wolno Ci przewozić ładunek w przyczepie ciągniętej przez
    > samochód osobowy?
    > A. Ładunek może zasłaniać niektóre światła przyczepy.
    > B. Ładunek nie może naruszać stateczności pojazdu.
    > C. Ładunek nie musi być zabezpieczony przed zmianą położenia.
    >

    > W jaki sposób powinien być umieszczony ładunek na samochodzie osobowym?
    >
    > A. Może nieznacznie zasłaniać tablice rejestracyjne.
    >
    > B. Może zasłaniać tylne światło przeciwmgłowe.
    >
    > C. Nie może ograniczać widoczności drogi
    >

    > Taaa ... i dziwic sie, ze nie zdaja ..

    Masz PJ ?
    Bo jak przeczytałem cytowane pytania yo mam wątpliwości/

    Pozdrawia

  • 13. Data: 2015-11-19 11:05:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > A. Może nieznacznie zasłaniać tablice rejestracyjne.
    >
    > B. Może zasłaniać tylne światło przeciwmgłowe.
    >
    > C. Nie może ograniczać widoczności drogi

    Ale jak poznasz właściwą odpowiedź, to chyba zapamiętasz.
    No chyba, że nie ma wglądu do wszystkich pytań podczas nauki.
    Wtenczas (jeżeli jest tylko kilka sekund na odpowiedź) można się pogubić.
    Dla mnie po kilkudziesięciu sekundach to C i A.

    Robert

  • 14. Data: 2015-11-19 11:12:36
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 19 Nov 2015 10:25:05 +0100
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To tylko teoria - nauczy sie, to zda.

    Tak było dawno temu, obecnie musisz wykuć testy na blache, bo pytania sa albo
    nieprecyzyjne, albo z błędami.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 15. Data: 2015-11-19 11:23:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 19 Nov 2015 11:05:45 +0100
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ale jak poznasz właściwą odpowiedź, to chyba zapamiętasz.
    > No chyba, że nie ma wglądu do wszystkich pytań podczas nauki.

    O ile nic się nie zmieniło, to obecnie obowiązujących pytań jest chyba ponad 3000 i
    nie ma dostępu do nich, udostępnionych jest zdaje się kilkadziesią czy niewiele
    więcej.

    > Wtenczas (jeżeli jest tylko kilka sekund na odpowiedź) można się pogubić.
    > Dla mnie po kilkudziesięciu sekundach to C i A.

    to jeszcze małe miki, ale jak masz np. zdjęcie którego dotyczy pytanie, na zdjęciu
    masz ulicę z czterema pasami, na których są samochody, a pytanie brzmi mniej więcej
    tak:
    "Jak się ma zachować kierowca auta stojącego na środkowym pasie?"

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 16. Data: 2015-11-19 11:48:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Taaa ... i dziwic sie, ze nie zdaja ..
    >
    >Masz PJ ?
    >Bo jak przeczytałem cytowane pytania yo mam wątpliwości/

    ops, sorry - cos mi sie w pierwszym pomylilo ... to i inni moga zle
    zrozumiec.
    Bo pierwsza mysl jest trywialna - ladunek nie moze naruszac
    statecznosci pojazdu, bo jak naruszy, to oczywiscie daleko nie zajada.
    Ale cos mi sie ubzduralo ze z tego wynika, ze moze niektore swiatla
    zaslaniac ...
    Ale ... przepis wymagajacy statecznosci w ustawie jest ? :-)

    Z drugim mam wiecej problemow. Ladunek oczywiscie nie moze ograniczac
    widocznosci drogi, ale zeby ograniczyl ... materac na dachu ?
    Ale droga jest tez z tylu ... to wolno mi zaladowac bagaznik tak, ze
    zaslonie tylna szybe ? Czy nie o te droge chodzi ? :-)

    No bo te tablice czy swiatlo ... bez sprawdzenia w ustawie to nie
    odpowiem ktore prawdziwe :-)

    A dlugi ladunek na przyczepie ... oj, chyba ograniczy widocznosc
    swiatel tirmanowi ...

    J.

  • 17. Data: 2015-11-19 11:58:57
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2015-11-19 o 09:25, twistedme pisze:
    > Kilka razy rozmawiałem ze znajomymi w temacie "ciekawe czy jak bym teraz
    > z marszu poszedł do word, to bym zdał?" :)
    >
    > Właśnie powiedzieli w tv, że są osoby, które zdają od 2012 r. teorię i
    > nie mogą zdać, rekordziści zdawali ponad 80 razy.
    >
    > Nie jestem za bardzo w temacie (bo zdawałem 17 lat temu i to za
    > pierwszym razem :)), ale to rzeczywiście jest aż tak trudne?
    >
    > Są gdzieś w necie jakieś miejsca gdzie można "się spróbować" z takim
    > nowym testem.

    http://prawojazdy.interia.pl/kategoria-b/start

    Moja żona w tym roku zdawała. Uczyła się z podręcznika i programu Testy
    B Plus firmy Grupa Image. Zdała za drugim razem, a pierwszy oblała w
    sumie tylko przez stres. Sam robiłem sobie testy i na początku
    wykładałem się na pytaniach o jakieś tam pierdoły nie mające znaczenia.
    Są czasem pokrętnie sformułowane pytania, ale to wszystko jest do
    opanowania. Mi by wystarczyło wkucie na pamięć dopuszczalnych
    rozmiarów/prędkości/odległości które są ściśle zdefiniowane i z marszu
    bym zdał. Pytania z ruchu drogowego są proste i trzeba naprawdę być
    debilem żeby ich nie opanować.

  • 18. Data: 2015-11-19 12:30:22
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 19 Nov 2015 11:58:57 +0100
    spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> wrote:

    > Pytania z ruchu drogowego są proste i trzeba naprawdę być
    > debilem żeby ich nie opanować.

    O ile są precyzyjnie sformułowane.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 19. Data: 2015-11-19 14:26:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To tylko teoria - nauczy sie, to zda.

    Nonsens, jeśli ktoś nie potrafi zdać 80 razy (!!) to sorry ale nawet
    jak zda za 161 to dopuszczanie kogoś o takim poziomie ogranięcia
    i/lub inteligencji (niepotrzebne skreślić) jest tylko wprowadzaniem
    zagrożenia dla innych uczestników ruchu.

    > No i decyduje klient - skoro go stac na oplaty, to widac calkiem
    glupi
    > nie jest :-)

    Naprawdę? Od kiedy inteligencja jest funkcją zasobności portfela?

    --
    Marek

  • 20. Data: 2015-11-19 14:43:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Thu, 19 Nov 2015 10:25:05 +0100, "J.F."
    >Naprawdę? Od kiedy inteligencja jest funkcją zasobności portfela?

    Nie stac cie i dorabiasz ideologie :-)

    No dobra, mozna miec bogatych rodzicow, albo wygrac w totka i nie
    zdazyc jeszcze stracic :-)

    J.