  • 91. Data: 2017-08-11 20:47:39
    Temat: Re: Elektrościema
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1...@m...org...
    Wed, 9 Aug 2017 23:07:50 +0200, Tomasz Pyra

    Mowimy o takiej toyocie ze 170 KM ?

    J.

  • 92. Data: 2017-08-11 20:50:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/11/2017 6:21 PM, Wiesiaczek wrote:
    > ekologiczność atomu to ściema (podobnie jak samochodu elektrycznego).
    > Teraz zrozumiałeś?

    Cięzko zrozumieć bez ARGUMENTU. Szczególnie to 2x. masz jakies badania
    naukowe gdzie wyliczyli to 2x czy tak tylko sobie bredzisz?

    > P.S. Zadziwia mnie poziom dyskutantów na grupach dyskusyjnych.

    Zgadza sie. Przychodzi jakiś Wiesiaczek, rzuca brednia i oczekuje że
    inni zrozumieją jego ignorancję i nawet pogłaszczą.

    > Czy to jest aby reprezentatywna grupa ludzi dla całego polskiego
    > społeczeństwa?

    Na szczęscie Wiesiaczek jest reprezentantem grupy ludzi którzy nie mają
    na nic wpływu, poza opiniami szwagra.

    > Bo jeśli tak, to przyjdzie się załamać kompletnie :(

    Tak, mam takie same odczucie kiedy przychodzi mi czytać wypociny
    nastepnego znawcy tematu.

  • 93. Data: 2017-08-11 21:05:05
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    > na nic wpływu, poza opiniami szwagra.

    > Tak, mam takie same odczucie kiedy przychodzi mi czytać wypociny

    PLONK!

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 94. Data: 2017-08-11 21:15:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/11/2017 9:05 PM, Wiesiaczek wrote:
    > PLONK!

    Czyli argumentu brak. Jak zwykle.

  • 95. Data: 2017-08-11 21:34:44
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Czyli argumentu brak. Jak zwykle.

    Jakie "zwykle"? Jakiego "argumentu" cymbale?
    Z tobą fajfusie rzadko rozmawiałem o ile już, ale to i tak za dużo.

    Plonk aktualny, choć byłem ciekawy twoich żali.

    I chuj z nimi, Amen!

  • 96. Data: 2017-08-11 22:02:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/11/2017 9:34 PM, Wiesiaczek wrote:
    > Jakie "zwykle"? Jakiego "argumentu" cymbale?

    Po pierwsze PLONK oznacza że juz nie czytasz moich maili. A tu czytasz.
    Czyli znowu nie ma nawet jak dawać wiary że potrafisz plonkować.

    Po drugie, cymbale, powiedziales że elektronie atomowe kopca 2x mocniej
    niż weglowe i nie masz na to żadnego argumentu, cymbale, poza machaniem
    rekami. Jak zwykle. I uważaj żeby piwo sie nie wylało na szwagra.

    > Z tobą fajfusie rzadko rozmawiałem o ile już, ale to i tak za dużo.

    Wiem, ja tez odczuwam ten dyskomfort rozmawiania z przygłupem który na
    grupie o kosmosie i w dyskusji o czarnych dziurach dał zdjęcie cipy i
    uważa to za świetny dowcip:

    https://groups.google.com/d/msg/pl.sci.kosmos/K2KHXI
    1tYOg/3QMz6aJMAwAJ

    Zauwaz, fajfusie, że to nie inni budują twój wizerunek tylko ty sam. Ja,
    powiedzmy, tylko go pokazuje szerszej publice aby miała pojęcie z jak
    chorym osobnikiem ktoś nie daj Boże dyskutuje.

    > Plonk aktualny, choć byłem ciekawy twoich żali.

    Nie potrafisz nawet plonkować.

    > I chuj z nimi, Amen!

    Jeszcze się ie raz wplątasz w dyskusje, nie omieszkam stuknąc w łeb przy
    każdym debiliźmie który z siebie wyrzucisz. Taka misja, powiedzmy. Pewne
    jednostki należy możliwe na wczesnym etapie eliminować z dyskusji. Co
    prawda ludzie z pl.sci.kosmos po prostu Cie z ignorowali, ale uważam ze
    ignorowanie to nie jest właściwa droga bo inaczej wylądujemy jak z
    obecnym składem sejmu.

  • 97. Data: 2017-08-11 23:14:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-08-11 18:21, Wiesiaczek wrote:

    > Kopcą samochody elektryczne (poprzez elektrownie węglowe) a
    > ekologiczność atomu to ściema (podobnie jak samochodu elektrycznego).
    >
    > Teraz zrozumiałeś?

    Niczego nie zrozumialem, bo procz opinii nie widze tu zadnego
    rozwiniecia ani przykladu. Przy trzeciej odpowiedzi wypadaloby
    juz sie go doczekac.

    Zatem gdzie ta sciema w ekologicznosci atomu?

    > P.S. Zadziwia mnie poziom dyskutantów na grupach dyskusyjnych.
    > Czy to jest aby reprezentatywna grupa ludzi dla całego polskiego
    > społeczeństwa?
    > Bo jeśli tak, to przyjdzie się załamać kompletnie :(

    Zgadzam sie calkowicie, jak czytam kogos kto rzuca haslowo opinie
    ex cathedra, nie zadajac sobie trudu minimum ich uzasadnienia.

    Ps. wiesz oczywiscie ze opalanie weglem dostarcza do srodowiska
    na duza skale pierwiastki promieniotworcze skuteczniej i bez specjalnej
    kontroli, w odroznieniu od energetyki nuklearnej, nawet wliczajac
    katastrofy? Takze tak, dalej nalezy straszyc atomem i kopcic
    czarnym zlotem..

    --

    memento lorem ipsum

  • 98. Data: 2017-08-12 01:26:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    Zauwaz, fajfusie, że to nie inni budują twój wizerunek tylko ty sam. Ja,
    powiedzmy, tylko go pokazuje szerszej publice aby miała pojęcie z jak
    chorym osobnikiem ktoś nie daj Boże dyskutuje.
    ---
    Nie kreuj nam tu żadnej osobowości, ani swojej ani cudzej. Podawaj grzecznie
    argumenty to może ktoś je przyjmie.

  • 99. Data: 2017-08-12 08:41:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2017 20:50:01 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Zgadza sie. Przychodzi jakiś Wiesiaczek, rzuca brednia i oczekuje że
    > inni zrozumieją jego ignorancję i nawet pogłaszczą.

    Zostaw go. To trol, znajduje przyjemność w publikowaniu bredni i napawa
    się czyimś oburzeniem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 100. Data: 2017-08-12 08:42:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2017 18:08:16 +0200, cyklista napisał(a):

    > skąd tlenki azotu by się miały brać ?

    Z wyższej niż w benzynie temp. spalania w komorze.
    --
    Jacek
    I hate haters.