  • 101. Data: 2013-12-05 18:18:19
    Temat: Re: Elektryka w UK
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 05/12/2013 16:31, ACMM-033 wrote:

    > Użytkownik "Cezar" <c...@t...pl.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > W razie draki wymiana całej instalacji? Czy zeskobowanie uszkodzonego
    > odcinka?

    Zalezy od sytuacji. Co bys zrobil jak bys mial dostep do puszki?

    c.

  • 102. Data: 2013-12-05 18:25:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    > No to by trzeba było dalej z tym tryperem po świecie jeździć, bo o inny
    > z dwoma zakresami by było trudno.

    Chyba przesadzasz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 103. Data: 2013-12-05 20:01:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Zalezy od sytuacji. Co bys zrobil jak bys mial dostep do puszki?

    Odłączyłbym uszkodzony odcinek, wymienił kabel na dobry, a następnie
    podłączyłbym z powrotem. Miast prucia ścian, to może miałbym odcinek kilku
    metrów i w najgorszym razie sprucie jednej, nie wszystkich ścian. Puszka
    pozwoliła by mi zostawić pozostałą część instalacji bez nadmiernego
    rzeźbienia, bo kabel w całości...
    Każde rozwiązanie ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne, jak się
    kolokwialnie mówi.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 104. Data: 2013-12-05 20:09:37
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > No to by trzeba było dalej z tym tryperem po świecie jeździć, bo o inny
    > z dwoma zakresami by było trudno.

    A to już indywidualny wybór korzystającego, ja nic nie narzucam, ani nie
    zabraniam.
    Ja nie widzę powodu do kupowania nowego radia, do kupowania piardfona...
    wróć, śmiardfona...WRRÓĆĆ, smarkfona... nosz... wwrrrrróć... smartfona, bo
    inni to robią i mają fejzbuka. Mam starego R320s i mi jak na razie
    wystarcza. Kaprysi nieco, nie ukrywam, ale robi głównie to, czego oczekuję -
    jest telefonem. z WAPu nie korzystam, nie potrzebuję, jest i działa, jak
    zechcę.
    Nie widzę powodu do kupowania radia z pierdylionem syntez i scalaków
    wszekalich, w których przy najmniejszym problemie komputer zapisuje, tej,
    ACMM, podrap mnie w lewe złącze p-n bo mnie elektrony swędzą... jeśli to, co
    mam do tej pory (Trapera już nie mam), działa tak, jak potrzebuję, tzn. gra,
    słychać, jest zrozumiałe, odpowiednio głośne. Oczywiście, nie neguję
    postępu, to wspaniale, że postęp jest, ale nie mam zamiaru być jego
    niewolnikiem. To za PRL było "MUSISZ". Dziś PRLu już nie ma. Muszę, to tylko
    podatki zapłacić i rachunki. Reszta jest "MOŻESZ", albo w najgorszym razie
    "POWINIENEŚ".

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 105. Data: 2013-12-05 20:10:46
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:134287279.20131205182511@pik-net.pl.invalid...

    > Chyba przesadzasz...

    Zdecydwanie. Postęp, to możliwości, nie przymus. Gdy staje się przymusem, to
    nawet ja protestuję.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 106. Data: 2013-12-05 20:56:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > A to już indywidualny wybór korzystającego, ja nic nie narzucam, ani nie
    > zabraniam.

    Nie żaden "indywidualny wybór korzystającego", tylko jak najbardziej
    decyzja, która musi zostać podjęta centralnie. Gdyby rządzący wybrali
    pozostanie przy OIRT, to byśmy dzisiaj nie mieli w czym przebierać,
    a ten cały Traper w samochodzie mógłby wyglądać na całkiem rozsądny
    wybór.

    Ale ja to cały czas traktuję jako hipotetyczną, baśniową rzecz -- po
    prostu nie wyobrażam sobie, że wśród rządzących mogliby się znaleść aż
    tak ciężcy idioci (tych lżejszych nigdy nam nie brakowało), którzy nie
    zrobią porządku z pasmami radiofonicznymi.

    --
    Jarek

  • 107. Data: 2013-12-05 20:57:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Zdecydwanie. Postęp, to możliwości, nie przymus. Gdy staje się przymusem,
    > to nawet ja protestuję.

    Ja w zmianie pasma UKF nie widzę elementu postępu. Zwykłe uporządkowanie
    sytuacji. W dodatku przynoszące spore oszczędności wszystkim ludziom,
    którzy po prostu sobie chcą czasem posłuchać radia.

    --
    Jarek