  • 21. Data: 2019-02-12 10:00:57
    Temat: Re: Elektryki zimą
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-09 o 15:22, l...@g...com pisze:

    > Podłogówkę elektryczną dać.

    Lub grzane siedzenia i kierownicę. Nie trzeba marnować energii na
    grzanie całego samochodu, żeby siedzący w nim ludzie nie marzli.

  • 22. Data: 2019-02-12 14:20:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-12 o 10:00, Poldek pisze:

    > Lub grzane siedzenia i kierownicę. Nie trzeba marnować energii na
    > grzanie całego samochodu, żeby siedzący w nim ludzie nie marzli.

    W ogóle - po co samochód? Większości osób wystarczy motor z podgrzewanym
    siodełkiem i kierownicą.:-)
    T.

  • 23. Data: 2019-02-12 22:40:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-10 11:36, p0li wrote:

    > jak to?
    >
    > akku tesli mają chłodzenie wodą

    Z rzeki?

  • 24. Data: 2019-02-18 15:24:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-07 o 15:37, RadoslawF pisze:
    > https://spidersweb.pl/autoblog/samochody-elektryczne
    -zima-tesla-3/

    > W artykule jest nie tylko o Tesli.

    Zimy, to już przeszłość. Więcej nie będzie.

  • 25. Data: 2019-02-18 15:26:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-12 o 09:34, robot pisze:

    > Czyli nadal słabo to wszystko wygląda w sumie.

    W środku lutego jest +15*C. Więc nie ma co się rozwodzić nad tematem
    elektryków w trzaskającym mrozie.

  • 26. Data: 2019-02-18 15:41:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 15:24, Poldek pisze:

    > Zimy, to już przeszłość. Więcej nie będzie.

    Dla wszelakich idiotów którzy próbowali przejeździć na letnich oponach.
    No i im nie wyszło. U mnie śnieg i lód był w styczniu.