  • 1. Data: 2016-11-17 21:59:22
    Temat: Enduro w Sm zamiana na kostki!
    Od: wrobel434 <lukasz.nowak131@_NOSPAM_onet.pl >

    Czesc jestem nowy wiec nie wiem czy moge tu pisac ale od dawna kusi mnie
    zeby zalozyc do mojego Kawasaki d-tracker 125 kostki standardowej
    wilekosci czyli 18 i 21 chyba takie byly ja aktualnie mam 14 cali w sm
    mozecie mi powiedziec czy w ogole wejda na moje enduro te kola?
    I czy to jet dobry pomysl (nie chce skakac z duzych skoczni wole jazde po
    losie i gorki)
    Dzieki z gory!;)