  • 1. Data: 2016-11-19 15:44:59
    Temat: Honda NSR50
    Od: piterek55 <piotrekhanka@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam mam pytanie ile honda nsr 50 1992r v-max??

  • 2. Data: 2016-11-19 16:13:18
    Temat: Re: Honda NSR50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 19.11.2016 o 15:44, piterek55 pisze:
    > Witam mam

    Nie wierzę! Naprawdę masz witam?
    Czy może chwalisz się, że witasz jakąś mam?

    > pytanie ile

    Co to za jeden, ten Ile? I dlaczego postanowiłeś nas poinformować o jego
    pytaniu?

    > honda nsr 50 1992r v-max

    A cóż to za model?

    > ??

    Stanowczo za mało znaków zapytania.
    Bo na ten przykład, półidioci stawiają tylko trzy sztuki.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2016-11-20 09:00:05
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Likwidacja gimnazjów jednak nie jest głupim pomysłem.

  • 4. Data: 2016-11-20 12:06:53
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 20.11.2016 o 09:00, N1 pisze:
    > Likwidacja gimnazjów jednak nie jest głupim pomysłem.

    pamiętacie taki wynalazek jak telegram? Tam się płaciło od słowa i
    gościu najwyraźniej jest taki stary ze to pamięta i myśli ze jest na
    poczcie.

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ