  • 1. Data: 2010-08-16 15:05:01
    Temat: Enkoder Stegmann
    Od: Łukasz <...@w...rty>

    Witam.

    Posiadam enkoder firmy Stegmann o nastepujacych oznaczeniach:

    T13203GG1110 3600 puls/rev
    SN 000001 VDC 10-32

    Nigdzie nie mogę znalezc datasheeta do tego modelu. Wie ktos z Was moze
    jakie nozki w tym enkoderze jakie prezentuja sygnaly? Moze ktos wie gdzie w
    sieci znalezc datasheet?
    Z gory dzieki z pomoc.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-08-17 06:38:39
    Temat: Re: Enkoder Stegmann
    Od: "AW" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Łukasz" <...@w...rty> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nigdzie nie mogę znalezc datasheeta do tego modelu. Wie ktos z Was moze
    > jakie nozki w tym enkoderze jakie prezentuja sygnaly? Moze ktos wie

    Dobrze by było odrobinę opisać enkoder ,
    jaki typ , rozmiary , łatwiej wtedy szukać ,
    oznaczenia z właściwego enkodera spisałeś ?
    bo jakoś nie pasi .
    Może tu znajdziesz coś , troszkę tego jest
    http://pdf.directindustry.com/pdf/sickstegmann/encod
    er-catalog-32856-120744.html
    ewentualnie taka lista odpowiedników
    http://www.encoder.com/cross-reference-steg.html

    --
    AW

  • 3. Data: 2010-08-17 20:06:43
    Od: Łukasz <...@w...rty>

    Użytkownik "AW" <n...@c...tnmrgn.cy> napisał w wiadomości

    > Dobrze by było odrobinę opisać enkoder ,
    > jaki typ , rozmiary , łatwiej wtedy szukać ,
    > oznaczenia z właściwego enkodera spisałeś ?
    > bo jakoś nie pasi .

    Właśnie mi tez nie pasi ale sa to wszystkie dane jakie znajduja sie na
    naklejce.
    Obudowa identyczna jak DRS61:

    http://it.rs-online.com/web/6076693.html#header

    > Może tu znajdziesz coś , troszkę tego jest
    > http://pdf.directindustry.com/pdf/sickstegmann/encod
    er-catalog-32856-120744.html
    > ewentualnie taka lista odpowiedników
    > http://www.encoder.com/cross-reference-steg.html

    Nie ma :/ Coz chyba trzeba bedzie do producenta napisac.