  • 1. Data: 2009-05-31 21:00:42
    Temat: Era - NIE na 80888 ;)
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    Coś mnie podkusiło i wysłałem NIE na 80888. I co? Po 2 min od wysłania
    otrzymałem 7 (słownie: siedem) sms-ów o treści "Zlecenie przyjęte do
    realizacji", a po następnych 2 min - kolejne 7 (słownie: siedem), że
    potwierdzają odrzucenie zgody ;)
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2009-06-01 06:07:34
    Temat: Re: Era - NIE na 80888 ;)
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > potwierdzają odrzucenie zgody ;)

    po co wysyłałeś 7 smsów?
    DM

  • 3. Data: 2009-06-01 07:31:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Dziadek Mroz" news:gvvr76$59b$1@news.onet.pl

    > po co wysyłałeś 7 smsów?
    > DM

    Przeczytałeś uważnie post kolegi? :)

  • 4. Data: 2009-06-01 08:53:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gvur5n$f1i$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > przyjęte do realizacji", a po następnych 2 min - kolejne 7
    > (słownie: siedem), że potwierdzają odrzucenie zgody ;)

    To teraz bedziesz otrzymywal sms "jesli chcesz wygrac Mercedesa
    wyslij TAK na numer 8088, zeby wyrazic zgode na otrzymywanie ofert
    handlowych" ? :-)

    J.