  • 1. Data: 2009-05-31 21:13:07
    Temat: Play fresh
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Doładowałem sobie zablokowane konto kwota 10 zł z promocji Pepsoi.Moge
    dzwonic i rozmawiac i SMSowac ale nie moge zmienic taryfy na fresh bo
    wyskakuje ze moje konto nie jest aktywne.
    Jak nie jest jak moge dzwonic ?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4117
    (20090530) __________

  • 2. Data: 2009-05-31 21:15:06
    Temat: Re: Play fresh
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Konkon pisze:
    > Doładowałem sobie zablokowane konto kwota 10 zł z promocji Pepsoi.Moge
    > dzwonic i rozmawiac i SMSowac ale nie moge zmienic taryfy na fresh bo
    > wyskakuje ze moje konto nie jest aktywne.
    > Jak nie jest jak moge dzwonic ?

    jak mozemy ci pomoc?

  • 3. Data: 2009-05-31 21:22:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-31 23:13, Konkon napisał:

    Ale jak widzę to bez problemu możesz spam rozsyłać.
    Płacą Ci za to, że nie chce Ci się poświęcić minuty na skonfigurowanie
    antywirusa?

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusów 4117 (20090530) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Cz.

  • 4. Data: 2009-05-31 21:25:07
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Doładowałem sobie zablokowane konto kwota 10 zł z promocji Pepsoi.Moge
    > dzwonic i rozmawiac i SMSowac ale nie moge zmienic taryfy na fresh bo
    > wyskakuje ze moje konto nie jest aktywne.
    > Jak nie jest jak moge dzwonic ?

    ONI wiedzą lepiej! ;)

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2009-05-31 22:01:29
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    W dniu 2009-05-31 23:13, Konkon napisał:

    Ale jak widzę to bez problemu możesz spam rozsyłać.
    Płacą Ci za to, że nie chce Ci się poświęcić minuty na skonfigurowanie
    antywirusa?

    To jak mam wyłaczyc dodawanie tej sygnaturki ?

  • 6. Data: 2009-05-31 22:09:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-01 00:01, Konkon napisał:

    > To jak mam wyłaczyc dodawanie tej sygnaturki ?

    Używasz programu, którego nie poznałeś choć w stopniu podstawowym?
    Klawisz F1 w oknie głównym i warto trochę poczytać.
    A tu masz sciągę na temat tego jednego elementu:
    http://images43.fotosik.pl/135/8c9eb3220a3cc02a.jpg

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-05-31 22:15:31
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    > antywirusa?
    >
    > To jak mam wyłaczyc dodawanie tej sygnaturki ?

    No i w Outlooku włącz dodawanie znaku cytowania "> "

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-05-31 22:57:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Czarek" napisał:

    > No i w Outlooku włącz dodawanie znaku cytowania "> "

    Nic to nie pomoże, jak jemu (i innym korzystającym z OE)
    będziesz wystawiał QP-ę ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2009-06-01 04:44:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.06.09 0:57, JoteR pisze:

    > Nic to nie pomoże, jak jemu (i innym korzystającym z OE)
    > będziesz wystawiał QP-ę ;->

    OE Power Tools AFAIR sobie z tym radzi :P

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-06-01 07:18:57
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Pete ni au koto ha itsumo tanosii

    > OE Power Tools AFAIR sobie z tym radzi :P

    OE Quote Fix podobnie. No ale foby muszą poszczekać :-/

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D