  • 1. Data: 2010-06-16 00:48:31
    Temat: samochody i polityka
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    witam,

    http://www.youtube.com/watch?v=7nOgJb9c5Zo

    czy to wszystko jest prawda ?

  • 2. Data: 2010-06-16 00:59:23
    Temat: Re: samochody i polityka
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2010-06-16 00:48, Michał pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7nOgJb9c5Zo
    > czy to wszystko jest prawda ?

    Korwin jeszcze jakiś czas temu był w porządku chłop, ale teraz widać, że
    już mu z lekka wali na dekiel, bo dorabia ideologię do wszystkiego.

    Tomek

  • 3. Data: 2010-06-16 01:22:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 22:48:31 +0000, osobnik zwany
    Michał wystukał:

    > czy to wszystko jest prawda ?

    Że jesteś politycznym spamerem? tak!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-06-16 11:08:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    > Korwin jeszcze jakiś czas temu był w porządku chłop, ale teraz
    > widać, że już mu z lekka wali na dekiel, bo dorabia ideologię do
    > wszystkiego.

    Akurat pod tym wzgledem to od dawna ma podobne poglady i zawsze
    korzysta z okazji zeby wyzwac od zlodziei, poniekad slusznie.

    Czy prawda .. zdecydowanie nie. Przypomne ze projekt swiatel
    zglosila PO jak jeszcze PiS byl przy wladzy.
    Partia opozycyjna dbajaca o wplyw do budzetu ? Nie, to sie nie
    zdarza :-)

    A sam JKM zapomina o wydatkach na drogi. Paliwo mogloby byc
    znacznie tansze, ale drogi bylyby za biletami :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-06-20 00:10:24
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    > A sam JKM zapomina o wydatkach na drogi. Paliwo mogloby byc znacznie tansze,
    > ale drogi bylyby za biletami :-)

    'przypuszczam ze watpie' czy rozdzial srodkow na drogi ma obecnie
    cokolwiek wspolnego z akcyza czy innymi takimi

  • 6. Data: 2010-06-20 01:46:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 23:10:24 +0100, m4rkiz wrote:

    >'przypuszczam ze watpie' czy rozdzial srodkow na drogi ma obecnie
    >cokolwiek wspolnego z akcyza czy innymi takimi

    Jest ustawa o finansowaniu, ktora mowi ze na drogi z budzetu
    centralnego idzie nie mniej niz 18% wplywow z akcyzy.

    J.