  • 11. Data: 2004-12-28 14:47:25
    Temat: Re: Exatel
    Od: "Grzegorz" <n...@e...nospam.pl>

    A przy jakim pasmie sumarycznym te rabaty?

    Grzegorz

  • 12. Data: 2004-12-28 15:24:02
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    Grzegorz napisał(a):
    > A przy jakim pasmie sumarycznym te rabaty?
    >
    > Grzegorz

    Przy pojedynczym 2Mbit - rynek sie zmienia ceny takze

  • 13. Data: 2004-12-28 19:54:04
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> wrote:

    > "jeszcze dawniej znany także jako Telbank" -)

    Nie nie. Dawniej było tak że Telbank to jedno a Telenergo to drugie.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2004-12-28 19:55:53
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    stk <wifistk/nospam/@gazeta.pl> wrote:

    > no Panowie tyle to ja juz wiedzielem ;ppp

    Ogólnie OK. Jedyne co można skrytykować to momentami
    słabe peering z PL - sporo idzie np. przez AS5617...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 15. Data: 2004-12-28 21:52:44
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    stk wrote:
> [...]
    > mial ktos do czynienia z w/w operatorem??
    > Jak TO kosztuje (abonament/instalacja)??
    > Jak TO chodzi (w porownaniu np. do TPsa i TKTelekom)??

    ich strona sie nie swieci w NN. po wypelnieniu formularza zwraca blad:
    Unknown column 'telefon' in 'field list'

    haha, nie mozna sie zapytac o oferte.

  • 16. Data: 2004-12-29 01:22:09
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Nie nie. Dawniej było tak że Telbank to jedno a Telenergo to drugie.

    Tak tak. Moje stwierdzenie nie wyklucza Twojego -0)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-