  • 1. Data: 2024-01-27 18:04:03
    Temat: Exceedconn wtyczki/gniazda - gdzie kupić?
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    cześć,
    Gdzie kupić tego typu gniazda/wtyczki (online i nie musi być w Polsce,
    bo zamawiam do UK):
    http://www.exceedconn.com/e_products_detail_home.asp
    ?id=78
    ma to jakąś inną nazwę, czy to konkretnie robi ten jeden producent?
    interesuje mnie EC04681-2023-BF i EC04681-1123-BF - muszą pasować do
    urządzenia, więc muszą być takie same a nie podobne

    Lukasz

  • 2. Data: 2024-01-27 18:33:27
    Temat: Re: Exceedconn wtyczki/gniazda - gdzie kupić?
    Od: Kaczin0 <j...@i...pl>

    W dniu 27.01.2024 o 18:04, ddddddddddd pisze:
> [...]
    > interesuje mnie EC04681-2023-BF i EC04681-1123-BF - muszą pasować do
    > urządzenia, więc muszą być takie same a nie podobne

    w internecie

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2024-01-27 20:41:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:up3d23$3f51o$1@dont-email.me>
    user ddddddddddd pisze tak:

> [...]
    > producent? interesuje mnie EC04681-2023-BF i EC04681-1123-BF -
    > muszą pasować do urządzenia, więc muszą być takie same a nie

    cenka opada, czy są ze złota?

    https://www.amazon.co.uk/Industrial-Waterproof-Autom
    otive-Connector-Lighting/dp/B0CLGV1BM8
    https://www.ebay.co.uk/itm/195668989940

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 4. Data: 2024-01-28 12:23:36
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 27/01/2024 19:41, PiteR wrote:
    > in <news:up3d23$3f51o$1@dont-email.me>

> [...]

    te widziałem, myślałem że przeoczyłem jakiś sklep gdzie są normalne ceny...

    Lukasz

  • 5. Data: 2024-01-29 15:08:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Jan 2024 11:23:36 +0000, ddddddddddd wrote:

    otive-Connector-Lighting/dp/B0CLGV1BM8

    > te widziałem, myślałem że przeoczyłem jakiś sklep gdzie są normalne ceny...

    Nie ma w RS? Chyba nie ma, ciekawe czy to tylko kwestia szukania -
    moze sa pod innym symbolem. Ciekawe, czy to ECxxx to od Exceedcon,
    czy oznaczenie pochodzące od branzy samochodowej.

    Google znajduje np
    https://exceedconn.en.made-in-china.com/product/DnfU
    HdTuREWP/China-Exceedconn-Outdoor-4pin-Electrical-Ca
    ble-Straight-Type-Ec04681-Wire-Connector.html

    https://www.aliexpress.com/item/1005005844939749.htm

    J.

  • 6. Data: 2024-01-29 19:19:14
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 29/01/2024 14:08, J.F wrote:

    otive-Connector-Lighting/dp/B0CLGV1BM8

    > Nie ma w RS? Chyba nie ma, ciekawe czy to tylko kwestia szukania -
    > moze sa pod innym symbolem.

    sprawdzałem RS, Farnell - dlatego zacząłem się zastanawiać, czy to nie
    istnieje pod innym symbolem

    Ciekawe, czy to ECxxx to od Exceedcon,
    > czy oznaczenie pochodzące od branzy samochodowej.

    stosowane w inwerterach PV, więc raczej od producenta

> [...]
    HdTuREWP/China-Exceedconn-Outdoor-4pin-Electrical-Ca
    ble-Straight-Type-Ec04681-Wire-Connector.html

    niby listing nie akualny, ale cena już 50% lepsza, więc warto zapytać
    sprzedawcy - dzięki!

    Lukasz

  • 7. Data: 2024-01-29 20:10:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jan 2024 18:19:14 +0000, ddddddddddd wrote:
    ?id=78

    > sprawdzałem RS, Farnell - dlatego zacząłem się zastanawiać, czy to nie
    > istnieje pod innym symbolem

    wielce prawdopodobne.

    > Ciekawe, czy to ECxxx to od Exceedcon,
    >>
    > stosowane w inwerterach PV, więc raczej od producenta

    To moze znaleźć opis kilku takich inwerterów i zobaczyc co piszą w
    instrukcji o typie złącza?

    J.

  • 8. Data: 2024-01-29 21:46:38
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 29/01/2024 19:10, J.F wrote:

    > wielce prawdopodobne >

    > To moze znaleźć opis kilku takich inwerterów i zobaczyc co piszą w
    > instrukcji o typie złącza?

    piszą żeby podłączyć ich datalogger i połączyć się z chińską chmurą ;)

    Lukasz