  • 1. Data: 2024-01-28 13:34:45
    Temat: Osuszacz powietrza Honeywell - gdzie serwis?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Jest w woj. mazowieckim jakiś serwis zajmujący się klimatyzatorami i
    podobnymi urządzeniami od Honwywell?

    Jest sobie osuszacz TP Small:

    https://honeywellaircomfort.com/pl-pl/products/tp-sm
    all-24l-portable-dehumidifier

    to samo krótkim linkiem:

    https://tiny.pl/cz47k

    Chodził prawidłowo ponad 3 lata.
    Zaczął piszczeć piszczykiem i zaczął mrugać kontrolką, która pokazuje
    prędkość wentylatora.
    Po wyłączeniu nie reaguje na klawisz start ani żaden inny.
    Po podłączeniu zasilania przez chwilę świecą się wszystkie kontrolki i stoi
    z kreskami na wyświetlaczach (chyba tak zawsze robił).

    Zna ktoś jakiś serwis?
    Albo przynajmniej service-manual?

    Na internecie nic nie mogę znaleźć, a z tego, co pamiętam, to kiedyś
    podchodziłem do identycznego modelu, aby go oczyścić i nie znalazłem
    sposobu, aby go otworzyć. A że nie był mój, to nie chciałem siłować się z
    obudową.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam