  • 1. Data: 2014-10-20 22:02:49
    Temat: Export wiadomości sms z Windows Phone 8 do Symbiana
    Od: user <b...@d...com>

    Witam
    Oddaję telefon Lumia 520 do serwisu i dla tego wykonałem backup
    kontaktów i wiadomości przez synchronizację z kontem "live" dodatkowo
    zrobiłem kopię kontaktów do pliku i na kartę SD.
    Przez czas naprawy będę korzystać z telefonu z systemem Symbian (Nokia
    Navigator) i tu jest problem bo nie wiem jak pobrać wiadomości sms na
    komputer i do telefonu z Symbianem.
    Mam ktoś pomysł ?
    Będę wdzięczny za pomoc.

  • 2. Data: 2014-10-20 22:55:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "user" <b...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przez czas naprawy będę korzystać z telefonu z systemem Symbian (Nokia
    > Navigator) i tu jest problem bo nie wiem jak pobrać wiadomości sms na

    Nokia nie ma programu na PC który mógłby odczytać Windzianą książkę
    adresową?

  • 3. Data: 2014-10-20 23:31:15
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-10-20 22:55, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "user" <b...@d...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nokia nie ma programu na PC który mógłby odczytać Windzianą książkę
    > adresową?

    No właśnie nie widzę na ich stronie a dotychczasowa aplikacja nie widzi
    telefonu.

  • 4. Data: 2014-10-21 07:32:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No właśnie nie widzę na ich stronie a dotychczasowa aplikacja nie widzi
    > telefonu.

    A czego używasz jako "dotychczasowej aplikacji"?
    Bo ja dla swojej XpressMusic pracującej pod Symbianem
    używałem na pececie Nokia PC Suite i synchronizowała
    kontakty między Windows XP (wtedy takie miałem) i telefonem...

  • 5. Data: 2014-10-21 21:45:59
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-10-21 07:32, Pszemol pisze:

    > A czego używasz jako "dotychczasowej aplikacji"?
    > Bo ja dla swojej XpressMusic pracującej pod Symbianem
    > używałem na pececie Nokia PC Suite i synchronizowała
    > kontakty między Windows XP (wtedy takie miałem) i telefonem...

    Ale ja chcę przenieść treść smsów z Windows Mobile 8.1 na Symbiana i tu
    jest problem nie odwrotnie. Na razie mam książkę adresową ale wiadomości
    nie potrafię. Wiem że jak dostanę z powrotem telefon z WM8.1 to mi
    ściągnie z powrotem kontakty i treść smsów z "chmury".