  • 1. Data: 2014-10-20 22:44:33
    Temat: Historia połączeń telefonicznych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jak to jest w Androidzie z aplikacją "telefon"...
    czy będąc w trakcie rozmowy mogę sobie podglądnąć
    historię wykonanych wcześniej rozmów z osobą z którą
    rozmawiam aktualnie czy też można to zrobić dopiero
    po odłożeniu słuchawki lub przed wybraniem numeru?

    W iOS6 nie jest dostępna historia połączeń w trakcie rozmowy.

  • 2. Data: 2014-10-21 00:01:24
    Temat: Re: Historia połączeń telefonicznych
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Oct 2014 22:44:33 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
> [...]
    > rozmawiam aktualnie czy też można to zrobić dopiero
    > po odłożeniu słuchawki lub przed wybraniem numeru?

    Źle postawione pytanie, w Androidzie wszystko można pod warunkiem, że
    używa się aplikację, która posiada funkcjonalnośc o którą pytasz.
    Jeśli dialer, który używasz nie podiada tej funkcji to go wymień na
    inny. Genialne, prawda?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-10-21 00:02:39
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-20 22:44, Pszemol wrote:
> [...]
    > po odłożeniu słuchawki lub przed wybraniem numeru?
    >
    > W iOS6 nie jest dostępna historia połączeń w trakcie rozmowy.

    masz dostęp do wszystkiego - w tym historii rozmów (właśnie zrobiłem
    test - XperiaZ1compact, KitKat 4.4.4)

  • 4. Data: 2014-10-21 00:36:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-21 00:01, Użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > używa się aplikację, która posiada funkcjonalnośc o którą pytasz. Jeśli
    > dialer, który używasz nie podiada tej funkcji to go wymień na inny.

    Dla fanatycznego zwolennika ajfonów nie bardzo. On jest wychowany
    na tym że to co firma zainstalowała jest obowiązujące i ma wystarczyć.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-10-21 07:30:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > że używa się aplikację, która posiada funkcjonalnośc o którą pytasz. Jeśli
    > dialer, który używasz nie podiada tej funkcji to go wymień na inny.

    Zadam więc inne pytanie: czy dialer wbudowany w system
    przez Googla ma tą funkcjonalność czy trzeba szukać alternatywy?

  • 6. Data: 2014-10-21 08:27:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Oct 2014 07:30:44 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Zadam więc inne pytanie: czy dialer wbudowany w system
    > przez Googla ma tą funkcjonalność czy trzeba szukać alternatywy?

    Ten od googla (czyli natywny) jest bardzo prosty, służy jako
    developerski sample i tester api telefonu (zgodnie z zasadą, że
    Android to system napisany przez programistów dla programistôw) i
    może nie mieć funkcji o którą pytasz. Z reguły dany producent
    dostarcza własny, często jeszcze bardziej drewniany, jakby pisany
    przez idiotów (dla idiotów) nie używających nigdy narzędzia, które
    tworzą (zjawisko występujące nie tylko u producentów software'u).

    --
    Marek

  • 7. Data: 2014-10-21 09:53:07
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:m24r2j$dmt$1@dont-email.me :

    > Zadam więc inne pytanie: czy dialer wbudowany w system
    > przez Googla ma tą funkcjonalność czy trzeba szukać alternatywy?

    Googiel pozostawia w takich tematach furtkę dla programistów, którzy to wykorzystują,
    najczęsciej ZA DARMO w róznych kolorach/układach/mozliwosciach. To temin nieznany
    Applofilom :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 8. Data: 2014-10-21 19:14:06
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > czy będąc w trakcie rozmowy mogę sobie podglądnąć
    > historię wykonanych wcześniej rozmów z osobą z którą
    > rozmawiam aktualnie

    Oczywiście. Android 4.2.2

  • 9. Data: 2014-10-21 19:43:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > idiotów) nie używających nigdy narzędzia, które tworzą (zjawisko
    > występujące nie tylko u producentów software'u).

    Piszesz z pozycji kogoś kto zna system czy zgadujesz?
    Bo co to znaczy "może nie mieć takiej funkcji"? Ma ją czy jej nie ma?

  • 10. Data: 2014-10-21 19:45:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com> napisał w wiadomości

    > Googiel pozostawia w takich tematach furtkę dla programistów,
    > którzy to wykorzystują, najczęsciej ZA DARMO w róznych
    > kolorach/układach/mozliwosciach. To temin nieznany Applofilom :)

    Kituś Bajtluś - potrafisz odpowiedzieć na pytanie czy nie potrafisz?
    Nie pytałem o to jaki program można napisać pod Androida
    tylko jaki już tam jest w telefonie dostarczony od Googla.