  • 1. Data: 2015-10-16 07:52:49
    Temat: FPGA ISE Xilinx
    Od: Janko <g...@g...com>

    Hey,

    Posiadam układ Spartan XC3S200 (144pin) i chciałbym wygenerować kontroler pamięci
    SDRAM MT48LC4M16A2 - 1 Meg x 16 x 4 Banks.
    Problem w tym że nie posiadam odpowiedniej licencji aby skorzystać z generatora IP
    Core. Korzystam z ISE wersja 13.4.
    Gdyby ktoś był w stanie mając odpowiednia licencję, czas oraz chęci, wygenerować dla
    mnie taki kontroler byłbym wdzięczny.
    Potrzebuję tego do celów edukacyjnych, kontakt: g...@g...com

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2015-10-16 09:44:44
    Temat: Re: FPGA ISE Xilinx
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 15 Oct 2015 22:52:49 -0700 (PDT), Janko <g...@g...com>
    wrote:
    > Potrzebuję tego do celów edukacyjnych, kontakt:
    grupyWYWALTOnews@gmail.

    Po co to wywal jak w nagłówku czyste From... :-)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-10-16 13:35:27
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 16.10.2015 o 07:52, Janko pisze:
> [...]
    > Gdyby ktoś był w stanie mając odpowiednia licencję, czas oraz chęci, wygenerować
    dla mnie taki kontroler byłbym wdzięczny.

    Czy to nie przypadkiem moduł MMfpga12 z Propoxu ?

    Grzegorz

  • 4. Data: 2015-10-16 14:28:57
    Od: Janko <g...@g...com>

    > Czy to nie przypadkiem moduł MMfpga12 z Propoxu ?

    Tak, chodzi o ten moduł.
    Dodam że przykład, który można pobrać ze strony producenta nie działa.
    Kompiluje się z uwagami, po wgraniu otrzymuję błąd.
    Wgrany plik konfiguracyjny od Propoxu jest OK, na nim moduł pracuje poprawnie.

    Jestem obecnie na etapie zrobionego modułu UART i prostego automatu pobierającego
    dane do zapisania w tej pamięci.

    Kod sterownika to trochę zagmatwana sprawa dla mnie na tym etapie.
    Potrzebował bym czegoś co działa i można tego używać.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2015-10-16 22:45:09
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2015-10-16 o 13:35, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Czy to nie przypadkiem moduł MMfpga12 z Propoxu ?

    Przepraszam że się wcinam.
    Możecie mi koledzy powiedzieć z jaką max. częstotliwością mogą pracować
    w tym układzie moduły mnożące?

  • 6. Data: 2015-10-17 17:00:08
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 października 2015 22:44:29 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:

    > Przepraszam że się wcinam.
    > Możecie mi koledzy powiedzieć z jaką max. częstotliwością mogą pracować
    > w tym układzie moduły mnożące?

    Aż z ciekawości popatrzyłem na dataszita. Faktycznie, nic o tym nie piszą. IP
    generator też nic w tym temacie nie podaje. Zapytaj na forum dyskusyjnym X. Na pewno
    odpowiedzą.

  • 7. Data: 2015-10-17 17:05:55
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 października 2015 07:52:53 UTC+2 użytkownik Janko napisał:
> [...]
    > Gdyby ktoś był w stanie mając odpowiednia licencję, czas oraz chęci, wygenerować
    dla mnie taki kontroler byłbym wdzięczny.

    Dziwne!! Sprawdziłem u siebie (ISE v14.7) i też jajco!! Na uboższym układzie S3 MIG
    działa, na średnim nie działa, na wypasionym działa. Ot, taka polityka biznesowa
    firmy...

  • 8. Data: 2015-10-17 20:37:23
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 17.10.2015 o 17:00, s...@g...com pisze:

    > Aż z ciekawości popatrzyłem na dataszita. Faktycznie, nic o tym nie piszą. IP
    generator też nic w tym temacie nie podaje. Zapytaj na forum dyskusyjnym X. Na pewno
    odpowiedzą.

    W Saprtanie 3 na 50MHz z pewnością działa, bo wykorzystuję w swoim CPU.
    Ale z tego co sobie przypominam, to poganiałem też na 100MHz.

    Sprawdzę przy okazji ile da się wycisnąć.

    Grzegorz

  • 9. Data: 2015-10-17 21:23:33
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2015-10-17 o 17:00, s...@g...com pisze:

    > Aż z ciekawości popatrzyłem na dataszita. Faktycznie, nic o tym nie piszą. IP
    generator też nic w tym temacie nie podaje. Zapytaj na forum dyskusyjnym X. Na pewno
    odpowiedzą.

    Zrobiłem sobie (na desce) odbiornik SDR. Homodyna a potem STM32 do
    obróbki sygnałów. Chciałem przyjrzeć się innej metodzie, gdzie
    przetwornik A/D jest przy antenie. Sam mieszacz cyfrowy to banał, bo
    miesza się z 1-bitowym sygnałem heterodyny, więc slice robi to w jednym
    cyklu, ważne jest co dalej tzn. filtry cyfrowe. A to już mnożenie na
    każde ogniwo filtru, więc ciekawe ile takich ogniw da się zrobić. Stąd
    moje pytanie o szybkość. Chyba, że najpierw decymacja, ale wtedy nie
    potrzeba FPGA, bo zwykły mikrokontroler sobie z tym poradzi.
    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2015-10-17 22:22:55
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 17 października 2015 21:22:52 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:

> [...]
    > cyklu, ważne jest co dalej tzn. filtry cyfrowe. A to już mnożenie na
    > każde ogniwo filtru, więc ciekawe ile takich ogniw da się zrobić. Stąd

    Ja aktualnie robię na S6, konkretnie xc6slx45. Bardzo podobne zagadnienie.
    Demodulacja IQ,2xmikser, 2xfiltr (rząd 40!!), pierwiastek i takie tam...
    U mnie śmiga na 80MHz i jest OK. A tak na marginesie, każdemu radzę przesiadkę z S3
    na S6. Warto - ceny OK !! O Virtex'ach nie wspominam, bo nie zawsze jest to opłacalne
    - cholernie drogie.

    > Chyba, że najpierw decymacja

    No coś Ty... Przed filtracją nie ma to kompletnie sensu