  • 1. Data: 2024-02-05 23:46:56
    Temat: FTP
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Może tu ktoś będzie wiedział dlaczego pendrive podłączony do routera w
    sieci jest widoczny tylko na komputerach z W7, na W10 jest niewidoczny?
    Komputery nawzajem są widoczne dla siebie.

    Robert

  • 2. Data: 2024-02-06 00:06:38
    Temat: Re: FTP
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Może tu ktoś będzie wiedział dlaczego pendrive podłączony do routera w
    > sieci jest widoczny tylko na komputerach z W7, na W10 jest niewidoczny?
    > Komputery nawzajem są widoczne dla siebie.

    Włącz widoczność w sieci albo wyłącz zaporę dla win10 w sieci. Jprdl jak
    można zapomnieć oddychać i oddychać?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-02-06 00:22:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Włącz widoczność w sieci albo wyłącz zaporę dla win10 w sieci. Jprdl jak
    > można zapomnieć oddychać i oddychać?

    Mam włączaną widoczność, wyłączałem zaprę, defendera. Resetowałem sieć.
    Jest tylko widoczny jako urządzenie multimedialne na wszystkich komp.
    Ale tylko na W7 w grupie obok innych komputerów jako ikona z nazwą WEP.

    Robert

  • 4. Data: 2024-02-06 00:39:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mam włączaną widoczność, wyłączałem zaprę, defendera. Resetowałem sieć.
    > Jest tylko widoczny jako urządzenie multimedialne na wszystkich komp.
    > Ale tylko na W7 w grupie obok innych komputerów jako ikona z nazwą WEP.

    Sprawdź zatem komponenty w Win+R >appwiz.cpl >włącz/wyłącz funkcje
    systemu Windows.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-02-06 01:02:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Sprawdź zatem komponenty w Win+R >appwiz.cpl >włącz/wyłącz funkcje
    > systemu Windows.

    https://prnt.sc/uzYTfhdgacCn

    https://prnt.sc/NnPXu_Bq2KBD

    https://prnt.sc/G3A6HNOohre5

    Serwer FTP włączyłem - i nic.
    Klient TFTP - i nic
    Usługi Simple TCP/IP - i nic

    Szukałem i klikałem na rzecz, któe mają coś wspólnego w nazwie z FTP...

    Coś wskażesz z tej listy?

    Robert

  • 6. Data: 2024-02-06 01:07:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Serwer FTP włączyłem - i nic.
    > Klient TFTP - i nic
    > Usługi Simple TCP/IP - i nic

    Co prawda nie resetowałem komputera, bo nie było takiej informacji.
    Ale gdy odhaczyłem te pozycje gdy nie było efektu to chciał się resetować.

    Robert

  • 7. Data: 2024-02-06 09:12:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > https://prnt.sc/uzYTfhdgacCn
    >
    > https://prnt.sc/NnPXu_Bq2KBD
    >
    > https://prnt.sc/G3A6HNOohre5
    >
    > Serwer FTP włączyłem - i nic.
    > Klient TFTP - i nic
    > Usługi Simple TCP/IP - i nic
    >
    > Szukałem i klikałem na rzecz, któe mają coś wspólnego w nazwie z FTP...
    >
    > Coś wskażesz z tej listy?

    Jakie FTP? SMB se włącz, najlepiej całe.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2024-02-06 09:37:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jakie FTP? SMB se włącz, najlepiej całe.

    Włączyłem i nadal nie widać.

    Robert

  • 9. Data: 2024-02-06 09:57:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > Włączyłem i nadal nie widać.

    Zrestartuj (nie resetuj :D) kompa. To dwie różne funkcje :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-02-06 10:58:31
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > sieci jest widoczny tylko na komputerach z W7, na W10 jest niewidoczny?
    > Komputery nawzajem są widoczne dla siebie.

    Co dokładnie rozumiesz przez widoczność? Masz serwer FTP na routerze? Czy
    może jednak SMB i pendrive ma się pojawiać jako udział?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/