  • 11. Data: 2014-06-20 09:15:50
    Temat: Re: Fabryczne dziewczyny w czasie I WS
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-06-20 00:55, Robert Wańkowski pisze:

    > Wizjoner? Smartfona posiada robotnica? :-)
    > http://i.imgur.com/1TUK4qA.jpg

    Nie, czyta zasady BHP na stanowisku pracy :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2014-06-20 12:09:44
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu piątek, 20 czerwca 2014 09:15:50 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

    > Nie, czyta zasady BHP na stanowisku pracy :>

    Wtedy obowiazywaly inne standardy.
    Praca to byla walka o lepsze jutro, a podczas walki to normalne, ze naraza sie zycie
    ;)

    Kobiet podobno nie mozna przekonac, ale mozna je namowic ;)
    Pokazujac np. mozliwosc utraty ulubionej kreacji ;)
    http://youtu.be/UrFgxLZtZm8?t=2m30s

    WM

  • 13. Data: 2014-06-20 12:16:50
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu piątek, 20 czerwca 2014 09:14:27 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

    > Bodaj w XIX wieku kobiety zatrudnione w fabrykach, maj�ce do czynienia z
    >
    > "otumaniaj�c�" chemi�, z swojego zachowania po pracy mia�y specjalnie
    >
    > dla nich przeznaczone wagony w poci�gach wioz�cych je do domu, aby swoim
    >
    > zapachem i zachowaniem nie prowokowa� innych pasa�er�w. A to wszystko
    >
    > naturalnie w Anglii :)

    Radioaktywna farba luminescencyjna byla kiedys stosowana w zegarkach i wskaznikach
    http://www.roger-russell.com/jeffers/radiumdials.htm

    Podobno pracownice takich fabryk specjalnie malowaly sobie ta farba
    paznokcie na imprezy, aby zrobic mocne wrazenie.

    Trzeba uwazac, bo podobno i dzis sie zdarza, ze bramka na lotnisku
    wykryje taki stary zegarek po dziadku :)

    WM

  • 14. Data: 2014-06-21 12:33:16
    Od: y...@g...com

    http://www.gutenberg.org/files/38437/38437-h/images/
    img04.jpg

    Mają gdzieś BHP :D

  • 15. Data: 2014-06-21 13:02:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 21.06.2014 12:33, y...@g...com wrote:
    > http://www.gutenberg.org/files/38437/38437-h/images/
    img04.jpg

    > Mają gdzieś BHP :D

    Kliknij w tego linka.
    http://www.gutenberg.org/pics/do-not-inline.png

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2014-06-21 13:44:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "bartekltg"
    > Kliknij w tego linka.
    > http://www.gutenberg.org/pics/do-not-inline.png

    A ja widzę jpg-ta.
    Czyli nie można linkowć samego obrazka?
    To trzeba dać linka i opisać gdzie się znajduje rzeczony raz?

    Robert

  • 17. Data: 2014-06-21 13:57:54
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 21.06.2014 13:44, Robert Wańkowski wrote:
    > "bartekltg"

    nie wicinaj istoty postu:

> [...]

    > A ja widzę jpg-ta.
    > Czyli nie można linkowć samego obrazka?
    > To trzeba dać linka i opisać gdzie się znajduje rzeczony raz?

    Nie wiem jak poprawnie linkować.
    Ale klikając pierwszy link dostaje przekierowanie na drugi.
    Podobno, tak piszą w podmienionym linku, przepis jest na stronie.

    pzdr
    bartekltg

  • 18. Data: 2014-06-21 23:30:00
    Od: y...@g...com

    Nie wiem o co wam chodzi, kilkasz na obrazek prawym i "kopiuj adres url grafiki"

  • 19. Data: 2014-06-21 23:39:31
    Od: "Robert Wankowski" <r...@w...pl>

    <y...@g...com>
    > Nie wiem o co wam chodzi, kilkasz na obrazek prawym i "kopiuj adres url
    > grafiki"
    O to, ze tak wklejony link z obrazkiem jest niewidoczny (dla niektórych).
    No i wlasciciel obrazka zabrania takiego wklejania.

    RObert

  • 20. Data: 2014-06-22 01:59:15
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 21.06.2014 23:30, y...@g...com wrote:
    > Nie wiem o co wam chodzi, kilkasz na obrazek prawym i "kopiuj adres url grafiki"

    A o to chodzi, że tak przyklejony link nie działa.

    pzdr
    bartekltg