  • 11. Data: 2009-01-30 20:26:05
    Temat: Re: Fajny program z TVN turbo o akumulatorach
    Od: "Sławek " <s...@W...gazeta.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Polecam ,

    Ten program podobnie jak wiele innych o tematyce technicznej, prowadzony
    przez tego gościa to można potraktować jak bajki dla grzecznych dziewczynek!
    Facio pragnie sprawiać wrażenie, ze na wszystkim się zna a tak na prawde to
    pewnie gwoździa wbić nie potrafi!
    Oglądam czasem te jego wypociny i denerwuje mnie to dyletanctwo, które
    uprawia, robiąc ludziom wodę z mózgu i narażając na koszty, udając, ze
    wszystko jest takie łatwe i proste do wykonania!

  • 12. Data: 2009-01-30 20:36:46
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Sławek pisze:

    > Ten program podobnie jak wiele innych o tematyce technicznej, prowadzony
    > przez tego gościa to można potraktować jak bajki dla grzecznych dziewczynek!

    to po co oglądasz?

    > Facio pragnie sprawiać wrażenie, ze na wszystkim się zna a tak na prawde to
    > pewnie gwoździa wbić nie potrafi!

    jakbys uwazał to bys zobaczył ze nie tylko gwozdzie wbijał ale i kuł,
    murował, tynkowal, malował i przy pojazdach wiele rzeczy naprawił. Ile z
    tego Ty potrafisz zrobic?

    > Oglądam czasem te jego wypociny i denerwuje mnie to dyletanctwo, które
    > uprawia, robiąc ludziom wodę z mózgu i narażając na koszty, udając, ze
    > wszystko jest takie łatwe i proste do wykonania!

    sam potrafie wiekszosc z tego co on pokazuje i robie to w sposób
    zblizony. Jeszcze nikt nie powiedziałze robie cos zle, sam tez tak
    uwazam. Jak wg Ciebie powinien wygladac taki program skierowany do
    odbiorcy-amatora? Zrob lepszy i pokaz co potrafisz.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"