  • 11. Data: 2016-09-23 00:38:36
    Temat: Re: Fakt mobile nielimitowane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" ns0jbm$jmm$...@n...news.atman.pl

    > Rzeczywiście mój błąd, byłem przekonany że obejmuje i stacjonarne.
    > W takim razie lepsza opcja to rbm energy gdzie mamy ze stacjonarkami
    > za 20zł no limit.

    Mobilna Dziewica -- nolimit za 19 pln.
    Ale w celu jakim? Toż nadal są rejestracyjne bonusy.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 12. Data: 2016-09-23 07:33:39
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.09.2016 dizel <x...@x...xxx> napisał/a:

    > Za 20zł masz w rbm energy no limit ze stacjonarnymi, co prawda nie ma

    A w Dziewicy za 19 (pakiet "półdarmo" do Freemium).
    Też ze stacjonarkami.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 13. Data: 2016-09-23 10:25:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-22 o 22:24, dizel pisze:
    > Rbm energy to jest nic innego jak kolejna taryfa play.
    > To nie jest to samo co mini max, pytałeś o możliwość pakietu to Ci
    > napisałem. Wykupujesz pakiet za 20zł no limit, pobiera z konta od ręki
    > niezależnie ile wydzwonisz. Pakiet dotyczy tylko rozmów.
    > Mini max działa na innej zasadzie, trzeba dobijać do limitów 29/9
    > W energy nie ma żadnego pakietu sms no limit.

    Są pakiety nolimit na sms/mms i rozmowy, połączone z 300mb paczką neta -
    za 3zł na 4 dni, czyli nolimit kosztuje jakieś 23zł miesięcznie.
    Dodatkowo za doładowanie za 50zł dają 16gb neta na 100 dni. To chyba
    najtańsza opcja na kartę, w dodatku najbardziej uniwersalna, bo możesz
    obniżyć koszt robiąc przerwy między dniami pakietów, jeśli nie
    potrzebujesz dzwonić poza sieć (smsy i rozmowy w sieci play są zawsze
    bezpłatne).

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-09-23 11:41:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dominik Ałaszewski" ns2erj$ejj$...@n...news.atman.pl

    Warto pamiętać o tym, że rb to mordercy.

    > A w Dziewicy za 19 (pakiet "półdarmo" do Freemium).
    > Też ze stacjonarkami.

    Potwierdzam. Jedyny problem to brak automatyzacji -- pakiet
    trzeba odnawiać ręcznie.

    > "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)

    Dobra, szczęścia, zdrowia, spokoju...
    To nazywa się -- pożądanie cudzych dóbr...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 15. Data: 2016-09-27 23:00:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości
    > wieslav pretended :

    > Rzeczywiście mój błąd, byłem przekonany że obejmuje i stacjonarne.
    > W takim razie lepsza opcja to rbm energy gdzie mamy ze stacjonarkami za
    > 20zł no limit.

    obejmuje: http://www.faktmobile.pl/oferta/19-zl/

    ROZMAWIAJ BEZ LIMITU...
    TYLKO 19 ZŁ MIESIĘCZNIE ZA NIELIMITOWANE ROZMOWY DO WSZYSTKICH SIECI
    KOMÓRKOWYCH I STACJONARNYCH. KUP W KIOSKU STARTER FAKT MOBILE I AKTYWUJ
    PAKIET BEZ LIMITU!