    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Fiat Siena 1.4 - pali jak V6
    Date: Tue, 22 Jun 2010 21:55:47 +0200

    Witam

    Ma to gaz bo paliło duzo benzyny. Ale gazu też to żłopie po 14 litrów w
    trasie, benzyny ponad 10 w trasie.
    Gazownik oglądał dookoła i nic za bardzo nie widzi czemu tak. Wcześniej
    śmierdziało benzyną, były niby przedmuchy nba wydechu itp, zostało porobione
    przy kolektorze wydechowym i łaczniki. Niby nie śmierdzi ale pali dalej
    jakby tam był co najmniej 3 litrowy silnik Wymieniałem tez w nim gumową rurę
    pomiędzy filtrem a dolotem bo była popekana i brało lewe powietrze ale
    niewiele to zmieniło. Świece/przewody wymienione.
    Co po kolei sprawdzić? Jakieś czujniki?
    Silnik 1.4 zdaje się 8V, eper pisze M15, rok '98. Wygląda na wytrysk
    jednopunktowy.
    Można to czymś zdiagnozować (program jakiś) oprócz serwisu?

    Czy ten typ tak ma i oprócz wymiany na inne auto sienieda? Moja stara
    Meganka 1.6 8V potrafiła zejść do 6 litrów w trasie przy 90 kucach a to ani
    jedzie ani oszczedne.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez