  • 11. Data: 2010-05-13 09:04:23
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hsg7et$rik$...@n...onet.pl...
    >> http://vimeo.com/11697307
    >
    > Fajna jakość, czym to nagrywane?

    Mogła być lepsza bo kamerę mam w niepełnym HD - czyli 1440x1080 w dodatku
    konwerter szerokokątny jest średniej jakości. Kamera Sony HC3 + konwerter
    0,45x jakiś "noname" do tego statywoprzyssawka Manfrotto 241V.

  • 12. Data: 2010-05-13 09:09:10
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    > Jedni debile zmieniają pas za wcześnie, a inni debile ich w tym miejscu
    > wpuszczają.

    Otóż to!

    > Ja zawsze wpuszczam jednego tuż przed zwężeniem (choć, prawdę
    > mówiąc, zwykle to ja jestem wpuszczany), ale nigdy nie wpuszczam buractwa
    > blokującego ruch tak jak ci na filmiku.

    Ja również.

  • 13. Data: 2010-05-13 09:16:10
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    > A o sobie nic ? Wjechales na skrzyzowanie nie majac mozliwosc zjazdu.

    To kolega jechał autobusem.
    Zauważ, że gdyby nie ci "blokersi" to można było spokojnie przejechać przez
    to skrzyżowanie bez stawania na jego środku bo wszyscy by się zmieścili.

    > Nawet jakby tego srebrnego nie bylo, to i tak bys nie przejechal i stal na
    > srodku skrzyzowania :-P

    Nie. Kolega zjechał autobusem na lewy pas i zjechałby całkowicie ze
    skrzyżowania gdyby nie dwóch krótkowzrocznie myślących kierowców.

    > P.S. ilu was tam stoi i filmuje, to jakas zorganizowana akcja .

    Kręciłem film z cyklu "Autobusem po Wrocławiu" :) Tu ostatnio zmontowany
    odcinek -
    http://www.youtube.com/view_play_list?p=2FFAABB9FED3
    C4AC

  • 14. Data: 2010-05-13 09:20:25
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Juz mniejsza o ten koniec pasa, ale ogolnie przytrzymaywanie strumienia
    > pojazdow majacych zjechac ze skrzyzowania. Sa po prostu debile myslacy
    > wylacznie o sobie i tyle.

    Ja myślę, że przesadzasz. Z tym myśleniem. Oni po prostu w ogóle nie
    myślą, nawet o sobie.

    ________MAT_______

  • 15. Data: 2010-05-13 09:24:54
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czym to jest kręcone?

    Tak jak Arkowi napisałem - nic specjalnego - Sony HC3 + konwerter 0,45x +
    Manfrotto 241V.
    Ta statywoprzyssawka jest rewelacyjna - można ją w samochodzie zamocować, w
    tramwaju, w pociągu - samolocie pewnie też :)

  • 16. Data: 2010-05-13 09:28:32
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 13 Maj, 08:27, "Neo[EZN]" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ostatnio udało mi się nagrać dwóch kierowców, cierpiących na syndrom
    > "niewidzialnej ściany" - czyli jeśli tylko w zasięgu wzroku pojawi się znak
    > informujący o końcu pasa ruchu to ich pierwszą reakcją jest zahamowanie tam
    > gdzie stali, włączenie kierunkowskazu i czekanie aż ktoś ich wpuści na
    > sąsiedni pas. A że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni oraz to, że
    > właśnie przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie - tego nie
    > widzą.
    >
    > http://vimeo.com/11697307
    >
    > Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

    Przyczepie sie :)
    Nastepnym razem sugeruje zaprzeć sie prawa ręką o klakson. I nie
    puszczac az do rozzbrojenia sytuacji.
    To sie nazywa mobbing. W tej sytuacji polecam dziala na kierowcow jak
    i lagodzi stany podniesionej zolci :)
    Ty to jesteś flegmatyk :)
    --
    Lukasz Sczygiel

  • 17. Data: 2010-05-13 09:31:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Ghost wrote:

    > Juz mniejsza o ten koniec pasa, ale ogolnie przytrzymaywanie strumienia
    > pojazdow majacych zjechac ze skrzyzowania. Sa po prostu debile myslacy
    > wylacznie o sobie i tyle.

    To nie jest raczej złośliwość tylko totalna bezmyślność. Taki widzi, ze
    pas się kończy więc chce go zmienić wcześniej "na wszelki wypadek, bo
    może nie wpuszczą" i już nie ogarnia tego, co dzieje się za nim.

    --
    cokolwiek

  • 18. Data: 2010-05-13 09:34:55
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Neo[EZN] wrote:

> [...]
    > konwerter szerokokątny jest średniej jakości. Kamera Sony HC3 + konwerter
    > 0,45x jakiś "noname" do tego statywoprzyssawka Manfrotto 241V.

    U, to na mały rejestrator się ten zestaw nie nadaje ;-) (czyt. zestaw, który
    stale będzie w aucie bo komu by się to ciągle chciało wyjmować i wkładać).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 19. Data: 2010-05-13 09:38:11
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-13 09:31, to pisze:

    > To nie jest raczej złośliwość tylko totalna bezmyślność. Taki widzi, ze
    > pas się kończy więc chce go zmienić wcześniej "na wszelki wypadek, bo
    > może nie wpuszczą" i już nie ogarnia tego, co dzieje się za nim.

    A ja myślę, że jest jeszcze inaczej. Parę razy się spotkałem z poglądem,
    że ten co jedzie do końca pasa to warszawski cwaniak. Taki koleś nie
    chce być warszawskim cwaniakiem tylko porządnym kierowcą więc zmienia
    pas zaraz po zauważeniu znaku. Po prostu nie chce wyjść na buraka:) A że
    jest zwykłym głupkiem nie używającym własnej głowy to inna sprawa:)

    A.

  • 20. Data: 2010-05-13 09:43:40
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-13 09:16, Neo[EZN] pisze:
    [...]
    > Kręciłem film z cyklu "Autobusem po Wrocławiu" :) Tu ostatnio zmontowany
    > odcinek -
    > http://www.youtube.com/view_play_list?p=2FFAABB9FED3
    C4AC

    Fajnie!