  • 1. Data: 2013-04-12 22:23:31
    Temat: Fo All
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Nie wiecie co sie dzieje z Panem prof. Andrzejem Lewandowskim ?
    Znanym na usenecie jako : A.L.
    email zwykle: a...@a...com
    Bylo nie bylo jedna z IMHO niezaprzeczalnych legend polskiej informatyki.
    Czlowiekiem o niezwyklej (i jakze szerokiej) wiedzy, co nie znaczy ze
    z latwym dla wszystkich (w sensie usenetu;) charakterem :).
    Kiedys czynnie uczestniczyl w "ostrych" (ale jakze ciekawych) dyskusjach
    na tej grupie (i nie tylko, kiedys IMHO super grupa byla np. pl.comp.object).
    Poniewaz obaj jestesmy eee.. w wieku "poborowym" (grubo powyzej 50+;)
    wiec pytam, gdyz nieco martwie sie o niego (ostatnie jego wpisy sa z 2010r).

    AK

  • 2. Data: 2013-04-12 23:08:55
    Temat: Re: Fo All
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2013-04-12 22:23, AK pisze:
    > Znanym na usenecie jako : A.L.
    > wiec pytam, gdyz nieco martwie sie o niego (ostatnie jego wpisy sa z
    > 2010r).

    Tych co się z nim nie zgadzali (czyli wszystkich) wsadził do KFa i
    wychodzi mu że grupa padła bo nikt nie pisze...

    MSPANC

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 3. Data: 2013-04-13 00:33:22
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Przemek O" <p...@o...eu> napisał:

    > Tych co się z nim nie zgadzali (czyli wszystkich) wsadził do KFa i wychodzi mu że
    grupa padła bo
    > nikt nie pisze...

    Bzdura :)
    Czesto sie z nim nie zgadzalem i nigdzie mnie nie wsadzil :))

    PS: Grupa upadla bo "wyksztalcona" polska mlodziez takie pierdoly tam posuwala
    (zwlaszcza o "przewagach" C++ w sensie obiektowosci), że zęby zywcem wypadaly :)

    AK

  • 4. Data: 2013-04-13 00:57:42
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 23:08:55 +0200 po głębokim namyśle Przemek O rzekł:

    > Tych co się z nim nie zgadzali (czyli wszystkich) wsadził do KFa i
    > wychodzi mu że grupa padła bo nikt nie pisze...
    >
    > MSPANC

    Przynajmniej był pomocny. Ostał się jeno Łan z Kenobii usiłujący
    na grupie zagłuszyć swoje hemoroidy marząc o lepszym języku
    i pseudogierach.

    --
    Edek

  • 5. Data: 2013-04-13 01:22:51
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 00:33:22 +0200, AK napisał(a):

    > PS: Grupa upadla bo "wyksztalcona" polska mlodziez takie pierdoly tam posuwala
    > (zwlaszcza o "przewagach" C++ w sensie obiektowosci), że zęby zywcem wypadaly :)

    C++ warriorzy przerzucili sie chwilowo na grupe Delphi, tam niosa kaganek
    oswiaty ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2013-04-13 15:40:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 13.04.2013 00:33, AK wrote:

    > Bzdura :)
    > Czesto sie z nim nie zgadzalem i nigdzie mnie nie wsadzil :))

    A pokazałeś mu kiedyś, że się myli?

    Michoo

  • 7. Data: 2013-04-13 17:21:50
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A pokazałeś mu kiedyś, że się myli?

    Kiedys ? Hehe
    Chlopie, byly iskty jak nic
    Bardzo rzadko sie mylil ale sie mylil
    Cialem sie z nim twierdzac ze oprocz wiedzy w niektorcy sprawach
    trzeba miec nos. Chyba nawet raz mnei wsadzil do KFa itp
    bo "nienawidzil "Pythona a ja twierdzilem ze Python swymu cechami
    zdobedzie nei tylko swa nisze , ale stanie si bardzo popularny.
    No u zaczelo sie.. iskry sie sypaly i nawet ploniec buhal jak
    wtedy kenobowaty (no obrazil bym jednak SvS;)
    Sekator van Skijlen wpier.lal sie ze swym C++ uber alles
    a jego znow rozjuszalol jak wieszczylem szybki sukcet C#
    (a dokladnie w ogole .NETa - C# dodawalem aby podpalic
    SvS ktory dostawal bialej goraczki na ta nazwe bardzioej niz na Jave:)
    Doszlo do tego ze wykupilem domeny python.pl, a chwile pozniej
    i python.org.pl (bo ktos sie pozbyl jhakeijs syfiastej;) (ktorych
    jestem jedynym wlascicielem do dzis), aby udoiwodnic ze
    trakruje slowa slowa powaznie.
    A.L. mnie zmieszal , SvS i inne C++ sowe poj..ce to juz w ogole,
    ale "jamci twardy jest" - bo polkrwi Góral ;)

    Potem bylo coraz smieszniej go sam SvS zaczal.. pisac w C#
    (chyba zmuszony przez jakiegos pracodawce i .. zaczal neismialo
    nawet cus tam pochwalic. A.L. sie jednak uparl i wysmiewal Pythona
    dajac za ozytywnyt przyklad np Prolog (i tu sie z nim w 100% zgadzam,
    bo Prolog to porzadny jezyk gdzie Polacy tez odcisneli swa pieczec:)

    Tyle tylko ze A.L. _naprawde baaardzo rzadko sie mylil_, a w swej dziedzinie
    (numeryka , optymalizacja , systemy decyzyjne, matematyka) pozostaje dla
    mnie neidosciglym guru darzonym szczerym (neiskazonym w zadnym przypadku
    dupolistwem:) szacunkiem
    Poza tym byl autorem kompilatora Algolu na pierwsze polskei maszyny
    (Odra1024 albo UMC- nie pamietam. Chyba jednak UMC bo Odra to
    Wroclaw a nie Warszawa), a to go rozgrzesza z wszystkiwgo ;))

  • 8. Data: 2013-04-13 17:27:13
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Poza tym byl autorem kompilatora Algolu na pierwsze polskei maszyny
    *wspolautorem

  • 9. Data: 2013-04-13 17:30:37
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "AK" <n...@n...com> napisał:

> [...]
    > i python.org.pl (bo ktos sie pozbyl jhakeijs syfiastej;) (ktorych
    > jestem jedynym wlascicielem do dzis), aby udoiwodnic ze

    Dla scislosci: Bylo/dzialo sie to ponad 10 late temu.

    AK

  • 10. Data: 2013-04-13 22:07:57
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2013-04-13 17:21, AK pisze:

    > Kiedys ? Hehe
    > Chlopie, byly iskty jak nic
    > Bardzo rzadko sie mylil ale sie mylil

    Może i rzadko się mylił, ale miał jedna bardzo złą cechę, mianowicie
    "hamerykę" jawił nam jako krainę mlekiem i miodem płynącą, a Polskę jako
    komunistyczny kraj, a ludzi w nim mieszkających miał za głupków nic nie
    wiedzących o świecie...
    Pomijam już notoryczne tłumaczenia typu, ja wiem najlepiej, bo kiedyś
    tak a tak robiłem/inni wielcy tak robią, ale nie mogę powiedzieć
    szczegółów bo to tajemnica handlowa.

    pozdrawiam,
    Przemek O.