  • 31. Data: 2013-04-15 23:46:33
    Temat: Re: Fo All
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał:

    > Bardziej zrozumiałe byłoby określenie "zapluty imperialistyczny pantofelek reakcji"
    :)

    Co ty tam wiesz Edziu o "zaplutych karlach reakcji " :))

    PS: Przestan sie czlowieku ciepac i czepiac i zacznij wreszcie czytac i
    myslec/wnioskowac.
    Ale nie w zalganej do maksimum wyborczej :(.

    AK

  • 32. Data: 2013-04-23 04:08:33
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 12 Apr 2013 22:23:31 +0200, "AK" <n...@n...com> wrote:

> [...]
    >Znanym na usenecie jako : A.L.
    >email zwykle: a...@a...com
    >Bylo nie bylo jedna z IMHO niezaprzeczalnych legend polskiej informatyki.
    >Czlowiekiem o niezwyklej (i jakze szerokiej) wiedzy, co nie znaczy ze
    >z latwym dla wszystkich (w sensie usenetu;) charakterem :).
    >Kiedys czynnie uczestniczyl w "ostrych" (ale jakze ciekawych) dyskusjach
    >na tej grupie (i nie tylko, kiedys IMHO super grupa byla np. pl.comp.object).
    >Poniewaz obaj jestesmy eee.. w wieku "poborowym" (grubo powyzej 50+;)
    >wiec pytam, gdyz nieco martwie sie o niego (ostatnie jego wpisy sa z 2010r).

    Dziekuje za opinie.

    Nic sie nei stalo. Z pol roku temu dupnal mi komputer na ktorym mialem
    Agenta, pozyskalem nowy, ale zupelnie nie mialem czasu aby Agenta
    zainstalowac. Teraz jak widac zainstalowalem.

    Czeka mnei wielka praca odbudowania KF. Niestety, nie mialem backupa
    :)

    A.L.

    P.S> Nie wiem czy dobzre skonfigurowalem Agenta; jakby ktos zauwazyl
    cos nie tak, prosze o uwagi

  • 33. Data: 2013-04-23 04:10:53
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 13 Apr 2013 17:21:50 +0200, "AK" <n...@n...com> wrote:

    >Poza tym byl autorem kompilatora Algolu na pierwsze polskei maszyny
    >(Odra1024 albo UMC- nie pamietam. Chyba jednak UMC bo Odra to
    >Wroclaw a nie Warszawa), a to go rozgrzesza z wszystkiwgo ;))

    Algolu nie bylem, pomylka

    A.L.

  • 34. Data: 2013-04-23 04:11:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 13 Apr 2013 22:07:57 +0200, Przemek O <p...@o...eu>
    wrote:

    >Może i rzadko się mylił, ale miał jedna bardzo złą cechę, mianowicie
    >"hamerykę" jawił nam jako krainę mlekiem i miodem płynącą, a Polskę jako
    >komunistyczny kraj, a ludzi w nim mieszkających miał za głupków nic nie
    >wiedzących o świecie...

    Naprawde?...

    A.L.

  • 35. Data: 2013-04-23 04:14:23
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 15 Apr 2013 20:49:52 +0200, "AK" <n...@n...com> wrote:

    >U?ytkownik "Edek" <e...@g...com> napisa?:

    >Edziu, zwyczajnie "wali ci na czaszke".
    >Przeciez ja od poczatku _bronie_ A.L. w sensie jego wiedzy, profesjonalizmu.
    >Nie zauwazykles chlopcze ? :)
    >Natomiast w kwestii podejscia do Polski, zrozumienia spraw tu sie dziejacych
    > itp to Pan Prof Lewandowski moglby sie (chocby ode mnie:) wiele nauczyc.
    >Latwiej wyjechac i pluc, trudniej zostac i cos robic nawet gdy (jak sie dzis wydaje
    )
    >sprawa beznnadziejna.

    Hm.. Ostatnie 4 lata spedzilem jako czlonek Rady Naukowej pewnego
    instytutu w Warszawie, a teraz przymierzam sie do kooperacj iz firmami
    polskimi. Co nei zmienia mej opinii ze w niektorych mnie
    interesujacych dziedzinach zwiazanych z informatyka Polska jest
    solidnie do tylu...

    A.L.

  • 36. Data: 2013-04-23 04:16:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 15 Apr 2013 21:15:46 +0200, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    >Ja trafi?em do KF tego pana jako? w momencie gdy udzieli?em odpowiedzi
    >na (lu?no przytoczone) "zaawansowany problem synchronizacji z którym
    >?aden polski osio? z tej grupy sobie nie poradzi".

    Wypraszam sobie. Nie uzylwm slowa "polski". Ewentualnie prosze o
    cytat. Amerykasnki osiol tez sobie nei radzil

    A.L.

  • 37. Data: 2013-04-23 10:07:32
    Od: Michal Kleczek <m...@k...org>

    On 2013-04-23 04:08, A.L. wrote:

    > Czeka mnei wielka praca odbudowania KF. Niestety, nie mialem backupa
    > :)

    Skad ja to znam...
    Szewc bez butow chodzi

    --