  • 91. Data: 2012-02-14 11:59:57
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Alez kto obsmiewa wlascicieli iP? Pomyliles adresatow.
    > To zadziwiajace ile piany wygenerowala kwestia folii na ekranie.

    Nie piany tylko śmichu chichu.
    Pilota do telewizoru też w folii trzymasz?

  • 92. Data: 2012-02-14 12:00:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 12:47, AL pisze:

    > Per analogie:
    > Kupujesz AC na swoj samochod (zwlaszcza jesli jest nowy, bo ze starym to
    > roznie bywa)?
    > Ja sie pytam, po co?

    Kiepskie porównanie. AC pokrywa koszty uszkodzenia, kompletnego
    zniszczenia i kradzieży pojazdu, czego nie oferuje żadna folia. I nie są
    to kwoty kilkuset złotych, tylko kilkudziesięciu czy też kilkuset
    tysięcy PLN. Bardziej pasowałoby zapytać, czy zakładasz przeźroczyste
    silikonowe nakładki na podeszwy nowych butów? Albo czy pilota do TV
    nadal trzymasz w fabrycznej folii?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 93. Data: 2012-02-14 12:03:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-14 13:00, DoQ wrote:

> [...]
    > tysięcy PLN. Bardziej pasowałoby zapytać, czy zakładasz przeźroczyste
    > silikonowe nakładki na podeszwy nowych butów? Albo czy pilota do TV

    Albo czy stawiasz piwo lub cole bez podkladki na nowym stole. Jesli tak
    - co na to zona ;]

  • 94. Data: 2012-02-14 12:05:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 13:03, atm pisze:

    > Albo czy stawiasz piwo lub cole bez podkladki na nowym stole. Jesli tak
    > - co na to zona ;]

    Stawiam - jak się wybrudzi to wystarczy wytrzeć...

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 95. Data: 2012-02-14 12:08:28
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > no tak - ale sam nie rozumiem z czego ten smiech.
    > Jakby ktos oklejal caly telefon lub wsuwal go w jakies silinonowe cos
    > - to fakt.
    > Ale porzadna, dobrej jakosci folia na wyswietlaczu telefonu (masz
    > idealnie przycieta do ksztaltow ekranu), dobrze naklejona - nawet nie
    > poznasz, ze jest. W zaden sposob nie zmienia wygladu telefonu czy
    > komfortu jego uzytkowania.

    A to ona niezniszczalna jest? To dlaczego nie jest montowana fabrycznie?

    > Jak bym polozyl telefon na stole przed toba - to nie biorac go do reki
    > nie stwierdzisz, czy jest ta folia czy jej nie ma.

    Czyli o taki lans to chodzi: "na ajfona mnie nie stać, ale mam
    nieporysowanego samsunga" :>

    > Per analogie:
    > Kupujesz AC na swoj samochod (zwlaszcza jesli jest nowy, bo ze starym
    > to roznie bywa)?
    > Ja sie pytam, po co?

    Po to by ubezpieczyciel pokrył koszty naprawy, drogie dziecko.
    AC to nie folia i nie zabezpiecza przez uszkodzeniami.
    Zapytaj taty jak nie wierzysz.

  • 96. Data: 2012-02-14 12:09:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:41:41 +0100, DoQ napisał(a):

    > Albo wsadzić go w styropian i używać 15lat :)

    No wiesz, swojego ME45 wsadzilem kiedys w futeral.
    Teraz uzywa go tato i jest zadowolony.
    A ile to .. chyba ponad 10 lat ma.

    I nawet nie wyglada na zniszczony - choc tacie futeral przeszkadza i uzywa
    bez :-)

    J.

  • 97. Data: 2012-02-14 12:10:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ty gdzie nosisz ? Bez garnituru nie wychodzisz, czy w torebce,
    > pardon, w meskiej saszetce ?

    A ty naprawdę masz tylko jedną kieszeń?

  • 98. Data: 2012-02-14 12:11:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:10:06 +0100, Skrypëk napisał(a):
    > A ty naprawdę masz tylko jedną kieszeń?

    Czasem sie zdarza, i co wtedy ?

    A kluczy mam duzo :-(

    J.

  • 99. Data: 2012-02-14 12:13:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 13:00, DoQ pisze:

    > Kiepskie porównanie. AC pokrywa koszty uszkodzenia, kompletnego
    > zniszczenia i kradzieży pojazdu, czego nie oferuje żadna folia.

    ale kazdy zaklada, ze sie nic nie stanie - a jednak placi za to AC - prawda?
    Na ekran telefonu nie kupisz AC (chyba nie ma takiego produktu w TU) -
    stad per analogie masz ta folie jako zabezpieczenie.
    Jest wypadek (=rysa) zdrapujesz (lub nie) folie i zakladasz nowa.

    Kolejna analogia: stluczesz ekran (=niszczysz telefon) to tak jakby z AC
    orzenieto ci szkode calkowita (koszt naprawy przekraczajacy 70% wartosci
    auta - spojrz w swoja umowe AC, byc moze bedzie tam inna cyferka niz 70%).
    Jedno i drugie mniej wiecej sie pokrywa w odniesieniu do wartosci
    podmiotu tematu (telefon vel auto). Jedno i drugie w dalszym ciagu
    mozesz naprawic.

    > I nie są
    > to kwoty kilkuset złotych, tylko kilkudziesięciu czy też kilkuset
    > tysięcy PLN.
    Jaki procent wartosci auta to koszt AC?
    A jaki procent wartosci telefonu to koszt dobrej folii na ekran?

    Chyba zblizony - dlatego mowa o analogii przykladu.

    > Bardziej pasowałoby zapytać, czy zakładasz przeźroczyste
    > silikonowe nakładki na podeszwy nowych butów? Albo czy pilota do TV
    > nadal trzymasz w fabrycznej folii?

    ale nie bylo mowy o jakis silikonowych pokrowcach tylko szpeczacych
    wyglad o dobrej foli na samym wyswietlaczu nie zmieniajacej wygladu ani
    funkcjonalnosci telefonu.

    Dalej nie jarzysz roznicy?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 100. Data: 2012-02-14 12:18:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:08:28 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Po to by ubezpieczyciel pokrył koszty naprawy, drogie dziecko.
    > AC to nie folia i nie zabezpiecza przez uszkodzeniami.
    > Zapytaj taty jak nie wierzysz.

    No, z pewnego punktu widzenia zabezpiecza, bo inaczej to po co ten glupi
    tato by placil.

    U nas moze tego nie ma, ale swiecie sa np
    http://www.car-stuff.com/hoodprotectorbugshield.htm

    A i u nas sa pokrowce na siedzenia, dywaniki do samochodu, a nawet i ta
    wysmiewana folia na siedzeniach ma sens.

    J.