  • 291. Data: 2012-02-18 11:42:31
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 12:39:27 +0100, DoQ napisał(a):

    > I oni kupują te samochody do codziennych dojazdów do pracy?

    a skąd wiesz po co ktoś kupił Nokię?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 292. Data: 2012-02-18 11:44:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-02-2012 11:13, J.F. pisze:
    > Z drugiej strony - ci ktorzy kupuja po tysiac raczej nie maja problemow ze
    > soba - zarabiaja widac wiecej niz inni i ich stac :-)

    Z nokią 6310i to widziałem ostatnio majstra na hali przemysłowej, a nie
    biznesmenów (rzekomy target). Tych ostatnich najczęściej widuję z
    BlackBerry albo innymi ajfonami.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 293. Data: 2012-02-18 11:47:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-02-2012 12:42, Waldek Godel pisze:

    > a skąd wiesz po co ktoś kupił Nokię?

    Sugerujesz że 6310i jest takim samym szpanem jak 40-50letni zabytkowy
    samochód?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 294. Data: 2012-02-18 11:48:52
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Ale o co chodzi, co zlego z opisem czy regulaminem ?

    Doczytaj skąd one przylatują i przez chwilę pomyśl jakim cudem tam się nowe
    znajdują. Domyślam się, że nowe n8 po 130 też by stamtąd wyrwał.

  • 295. Data: 2012-02-18 11:52:44
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 12:47:30 +0100, DoQ napisał(a):

    > Sugerujesz że 6310i jest takim samym szpanem jak 40-50letni zabytkowy
    > samochód?

    Ja nic nie sugeruję. Ceny po jakich chodzą te telefony sugerują
    wystarczająco dużo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 296. Data: 2012-02-18 11:54:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-02-2012 11:24, AL pisze:

    > Ja nie pielgrzymuje na Ciebie, ze Ty nie nosisz folii na wyswietlaczu
    > (bo wali mnie, czy go bedziesz miec porysowany czy nie) - a ty wrecz
    > przeciwnie (wmawiasz, ze skoro tobie sie nie porysowal to innym nie ma
    > prawa rowniez).
    > Folia poliweglanowa dobrej jakosci na ekran telefonu to koszt 5-10pln
    > (max). Gdyby taka folia sie rysowala, podwijala (odklejala) - np. od
    > noszenia w kieszeni, oslabiala obsluge ekranu to bym jej nie uzywal -
    > jednak niczego takiego nie widac i nie odczuwa sie, ze ona tam jest.

    ROTFL - i znowu robisz to samo, czyli za wszelką cenę usprawiedliwiasz
    wydatek 10PLN. Sprzedajesz te folie czy co?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 297. Data: 2012-02-18 11:56:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-02-2012 12:52, Waldek Godel pisze:

    > Ja nic nie sugeruję. Ceny po jakich chodzą te telefony sugerują
    > wystarczająco dużo.

    Rozdmuchany mit. Sama słuchawka jest poprawna i nic więcej. Ktoś to w
    ogóle kupuje za 1kPLN+? Bo ofert dużo a licytujących jakoś nie widać.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 298. Data: 2012-02-18 12:02:59
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 12:56:15 +0100, DoQ napisał(a):

    > Rozdmuchany mit. Sama słuchawka jest poprawna i nic więcej. Ktoś to w
    > ogóle kupuje za 1kPLN+? Bo ofert dużo a licytujących jakoś nie widać.

    500-600 zł za 6-7 letni telefon w dobrym stanie sugeruje wystarczająco
    dużo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 299. Data: 2012-02-18 12:23:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-02-2012 13:02, Waldek Godel pisze:
    > 500-600 zł za 6-7 letni telefon w dobrym stanie sugeruje wystarczająco
    > dużo.

    Czyli analogicznie - VW robi jedne z najlepszych samochodów na rynku. Bo
    za 10letniego Golfa golasa można kupić lepiej wyposażonego, młodszego
    francuza klasę czy dwie wyżej.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 300. Data: 2012-02-18 13:04:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > 500-600 zł za 6-7 letni telefon w dobrym stanie sugeruje wystarczająco
    > dużo.

    Biorę pierwszą aukcję
    http://allegro.pl/idelana-nokia-6310i-ideal-gwarancj
    a-24-miesiace-i2089077483.html z
    listy http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=nok
    ia+6310i

    Cena kup teraz 210zł. 1 dzień do końca. Kupujących brak. Używana. Wiek
    nieznany, może i 7 lat jeśli wymieniono obudowę. Co to sugeruje ?