  • 441. Data: 2012-02-22 18:46:49
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: atm <...@v...pl>

    > No gdybym potrzebował telefonu do rozmawiania przez niego w warunkach
    > ekstremalnych, to bym nie kupował macanego smartfona, który nawet w
    > rękawiczkach nie działa, a na to żadna folia nie pomoże.

    Wybierz kolor:
    http://armago.pl/index.php?option=com_virtuemart&pag
    e=shop.browse&category_id=262&Itemid=29&TreeId=53&vm
    cchk=1&Itemid=29

  • 442. Data: 2012-02-22 19:10:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Wybierz kolor:
    > http://armago.pl/index.php?option=com_virtuemart&pag
    e=shop.browse&category_id=262&Itemid=29&TreeId=53&vm
    cchk=1&Itemid=29

    A nadają się do operowania młotem udarowym?

  • 443. Data: 2012-02-22 20:29:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-22 20:10, Skrypëk wrote:

    e=shop.browse&category_id=262&Itemid=29&TreeId=53&vm
    cchk=1&Itemid=29

    > A nadają się do operowania młotem udarowym?

    A czy to wynika z Twojego powyzszego stwierdzenia?
    Zreszta Twoja wypowiedz odnosila sie do tego zdania: "Jak sobie
    wyobrażam ty pracujesz w garniaku więc folia ci nie potrzebna, ja
    robię wszystko, raz zakładam garniak, za chwilę biorę w ręce młot
    udarowy, "
    Nadal nie ma tu zaleznosci miedzy mlotem udarowym a rekawiczkami.

  • 444. Data: 2012-02-22 22:10:12
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > udarowy, "
    > Nadal nie ma tu zaleznosci miedzy mlotem udarowym a rekawiczkami.

    Tam w ogóle nie ma żadnego związku z czymkolwiek.
    Co ma folia do garniaka? I młota.

  • 445. Data: 2012-02-22 23:10:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-22 23:10, Skrypëk wrote:

    e=shop.browse&category_id=262&Itemid=29&TreeId=53&vm
    cchk=1&Itemid=29

    > Tam w ogóle nie ma żadnego związku z czymkolwiek.
    > Co ma folia do garniaka? I młota.

    Folia do kurzu robionego przy uzyciu mlota ma sporo, to idealny material
    do rysowania GG. Co z tego ze masz wodo i pyloszczelna Defy jesli ekran
    dosc szybko sie porysuje w brudnej kieszeni na przyklad.

  • 446. Data: 2012-02-23 09:17:12
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > material do rysowania GG. Co z tego ze masz wodo i pyloszczelna Defy
    > jesli ekran dosc szybko sie porysuje w brudnej kieszeni na przyklad.

    Dzieci nowobogackich bawią się w piaskownicy, kopią piasek komórkami.
    Jasiowi złamała się komórka.
    Koledzy w śmiech.
    - Co się śmiejecie?! Jutro ojciec kupi mi nową Defy!
    Na to koledzy:
    - Tak, ale do jutra będziesz kopał łopatką jak jakiś wieśniak.

  • 447. Data: 2012-02-24 01:56:40
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-22 00:49, Skrypëk pisze:
> [...]
    .com...

> [...]
    > urządzenie za dwa kafle?
    >
    > (Rys też nie będzie widać z daleka, więc żaden to lans, że ekran będzie bez
    > najmniejszej rysy, bo telefon i tak będzie nijaki i brzydki, czy to Szajsung
    > czy to Hujawej).

    > Jak paluchy bardzo widać, to znaczy że kiepski ekran. W takiej Lumii 800 to
    > szkło gorylowe tłuści się 10 razy mniej niż plastykowy ekran Lumii 710 lub
    > jakiegoś HTC Mozart lub Desire, które i tak paluchują się 10 razy mniej niż
    > najtańszy Hujawej z programu Smartuj Testfona.
    >
    > (i gładkie tudzież szklane również czyści się łatwiej, działa nawet

    Ja przecieram spirytysem prawdziwym albo płynem do naczyń, potem
    "płuczę" i poleruję.

    --
    animka

  • 448. Data: 2012-02-24 21:01:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Animka <t...@w...pl> wrote:

    > Ja przecieram spirytysem prawdziwym albo płynem do naczyń, potem
    > "płuczę" i poleruję.

    Chyba gardło.

  • 449. Data: 2012-02-26 04:19:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jhj300$ou1$1@node2.news.atman.pl...

    > Masz racje. Co o czym napisalem odnosilo sie do testu iP4S:
    > http://gadgetstress.com/2011/12/apple-iphone-4s-stre
    ss-test/
    > The handset stayed in speaking mode during the whole experiment.
    > In a minute after the test the iPhone 4S switched itself off. We tried to
    > turn it on several times but in vain.
    > Nadal pozostaje faktem, ze iP bardzo dobrze znosi wode, pomimo
    > smierci w tym tescie.

    Śmierć w tym teście mogła nie być śmiercią tylko samoobroną
    przed wilgocią. Wcale nie zdziwiłbym się gdyby urządzenie to
    miało czujnik wilgoci i zabezpieczało się przed uszkodzeniem
    w wodzie tak samo jak procesor Core 2 Duo Intela zabezpiecza
    się przed awarią wiatraczka i przegrzaniem.

    > Zanurzenie na 1m i 20s to umarl w butach dla zdecydowanej wiekszosci
    > telefonow.

    No ale 1 metr to głębokość dużo większa niż to co się może
    stać gdy potrzymasz go w kieszonce spoconej koszuli biegając
    czy upuścisz do śniegu czy kałuży - wolę taki telefon co pracuje
    zanurzony w szklance wody niż taki co psuje się od "chuchnięcia".

  • 450. Data: 2012-02-26 04:20:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jhj4nu$qpk$1@node2.news.atman.pl...

    ss-test/

    > Druga rzecz, ze testujacy wykazali sie sporym dyletanctwem w przypadku
    > Nokii N8. W iP4S po zamoczeniu telefonu odpieli baterie i calosc
    > wysuszyli. Natomiast po wodnym tescie N8 napisali:
    > Secondly, the handset is not water resistant at all. The non
    > user-removable battery is one of the main disadvantages of the phone.
    > To jest taka sama prawda jak w przypadku demotazu baterii w iP4:
    > w N8 wystarczy odkrecic dwie srubki, zdjac dolna pokrywke, odgiac
    > zabezpieczenie baterii i akku sam wyjezdza.

    Testy generalnie były małoprofesjonalne, ale lepsze takie niż żadne.