  • 401. Data: 2012-02-20 15:06:20
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 15:07, to pisze:
    > Nabluzgał i myśli, że to wystarczy.

    Jeszcze o dziadku w Wehrmachcie nie było ;))

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 402. Data: 2012-02-20 15:11:52
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał :

> [...]
    a-24-miesiace-i2089077483.html

    > A skąd to niby wydedukowałeś, trollu Waldku?
    > Bo na zdjęciach jest nówka-cewka nieśmigana.
    > A chętnych brak. Nawet za dwieście złotych nikt tego nie chce.

    Czy ty jesteś kuzynem iPrzemola i jeszcze bardziej głupszy? Weź doczytaj:

    -TELEFON MA ZAŁOŻONY WYSOKIEJ JAKOŚCI PANEL PRZEDNI I KORPUS

  • 403. Data: 2012-02-20 15:50:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >Przy okazji, na pewno gwarancje rozszeżone o uszkodzenia mechaniczne
    >były
    >oferowane przez SONY, Toshiba, HP i nie wiem czy ni DELL obejmowały
    >np.
    >rozbite matryce. Tego typu gwarancje czasami są też zawierane przy
    >dużych
    >przetargach gdzie sprzedawane są setki albo tysiące sztuk towaru.

    A czasem i przy mniejszych - ot, normalne ubezpieczenie.

    Ale w praktyce moze byc np tak

    http://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo
    http://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

    J.

  • 404. Data: 2012-02-20 17:09:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 16:05, Tomek pisze:

    > Jak bardzo trzeba być tępym butem, żeby takie brednie napisać?

    Co masz na poparcie swojej tezy handlarzyku-spekulancie?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 405. Data: 2012-02-20 21:57:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał:

    > Co masz na poparcie swojej tezy handlarzyku-spekulancie?

    Mamy Ciebie jełopie. Coś jeszcze?

  • 406. Data: 2012-02-21 02:41:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 22:57, Tomek pisze:

    > Mamy Ciebie jełopie. Coś jeszcze?

    Nerwy puszczają? Folia się słabo klei?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 407. Data: 2012-02-21 08:14:21
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > "
    > Nie mam folii i nie planuję jej mieć
    > bo jednak żeby nie wiem jaka świetna była to wpływa na własności
    > wizualne ekranu a tego nie chcę.

    O to odwrotnie niz ja :)
    Ja zawsze naklejam matowa folie Brando, bo bardzo mi sie nie podobaja
    blyszczace ekrany.
    Kiedys moze zaczna produkowac fabryczne matowe ekrany do telefonow ?

    Nemo

  • 408. Data: 2012-02-21 08:57:12
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > A czasem i przy mniejszych - ot, normalne ubezpieczenie.

    Rozszerzony pakiet GWARANCYJNY a nie ubezpieczenie :)

  • 409. Data: 2012-02-21 10:02:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > To ajfoniarze musza miec jakas umowe ?

    Nie muszą, mogą.

    Androidziarzom mieszkającym w piwnicy rodziców żal dupę ściska, że
    abonamentu im operator nie da, z braku papierów na stałe dochody albo
    chociaż opłaconych rachunków?

  • 410. Data: 2012-02-21 10:06:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> wrote:
    > d) z innych potrzeb grupy 1) i 2) - jedni kupują czterocalowy telefon
    > żeby delektować się 16 pierdyliardami kolorów, a inni potrzebują po
    > prostu maila (który używa pięciu kolorów) i nawigacji (z 10 kolorową
    > paletą barw ;), więc jeśli przez folię zamiast 16mln kolorów mają
    > tylko 5mln to nawet tego nie zauważą

    Aż się prosi, by użyć typowwego argumentu androidziarzy: to na cholerę ci
    smartfon?! Kup sobie emporię!

    > Ja nigdy nie miałem do czynienia z folią

    Ale do tylu konkluzji już doszedłeś, imponujące.