  • 1. Data: 2011-09-21 21:41:46
    Temat: Folie ClearPlex ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Czy ktos mial juz doczynienia z tymi nowymi foliami na przednie szyby
    ClearPlex?
    Ostatnio reklamuja to m in w placowkach pocztowych i powiedzmy pomysl jest
    ciakwy, tylko ile taka folia wytrzymuje de facto no i na ile skuteczna jest.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2011-09-21 22:17:55
    Temat: Re: Folie ClearPlex ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ostatnio reklamuja to m in w placowkach pocztowych i powiedzmy pomysl jest
    > ciakwy, tylko ile taka folia wytrzymuje de facto no i na ile skuteczna

    spamer, sprytny, ale ciągle spamer.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-09-21 22:24:34
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Ostatnio reklamuja to m in w placowkach pocztowych i powiedzmy pomysl jest
    > ciakwy, tylko ile taka folia wytrzymuje de facto no i na ile skuteczna

    Ale ze kto ?

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2011-09-21 23:10:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 21 Sep 2011 22:24:34 +0200 osobnik zwany Adam Szewczak
    wystukał:

    > Ale ze kto ?

    nie taki sprytny bo pisze w sygnaturce

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-09-21 23:16:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Adam Szewczak

> [...]
    > Ostatnio reklamuja to m in w placowkach pocztowych i powiedzmy pomysl
    > jest ciakwy, tylko ile taka folia wytrzymuje de facto no i na ile

    nie rozumie !!?????!!1?/ :drzewko:

  • 6. Data: 2011-09-21 23:25:50
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Dnia pięknego Wed, 21 Sep 2011 22:24:34 +0200 osobnik zwany Adam Szewczak
    wystukał:

    > Ale ze kto ?

    nie taki sprytny bo pisze w sygnaturce

    No chyba ze ktos sie podszyl podemnie ;P

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2011-09-21 23:26:12
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    begin Adam Szewczak

> [...]
    > Ostatnio reklamuja to m in w placowkach pocztowych i powiedzmy pomysl
    > jest ciakwy, tylko ile taka folia wytrzymuje de facto no i na ile

    nie rozumie !!?????!!1?/ :drzewko:

    Rozwin mysl...

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2011-09-21 23:30:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Adam Szewczak

    > Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > begin Adam Szewczak

    > nie rozumie !!?????!!1?/ :drzewko:
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
    >
    > Rozwin mysl...

    o co ci chodzi , kolego ???????? :sad:

  • 9. Data: 2011-09-21 23:51:24
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Rozwin mysl...

    pewnie chodzi o to, że są ludzie którzy poczty unikają jak ognia i za
    cholerę nie wiedzą o co chodzi z jakąś tam folią, na co ona ma pomagać i co
    leczyć?

    brat

  • 10. Data: 2011-09-21 23:55:12
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" napisał w wiadomości grup

> [...]

    pewnie chodzi o to, że są ludzie którzy poczty unikają jak ognia i za
    cholerę nie wiedzą o co chodzi z jakąś tam folią, na co ona ma pomagać i co

    ja tez sie staram unikac, ale ostatnio poprostu musze na nia chodzic.

    co do produktu to nie chcialem linka dawac bo wlasnie zaraz by bylo ze
    reklama. Chodzi o ta folie
    http://www.warsfoll.com.pl/newsletter/newsletter_5_2
    011.htm bo jakos nic
    wiecej wynalesc nie moge a testy krecone kamera wygladaly dosc ciekawie.

    PZDr
    Adam