  • 1. Data: 2011-09-21 21:57:30
    Temat: ale mi wstyd
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    Byłem Ci ja nad morzem. Przejechałem się słynną aleją fotoradarów. W
    gminie co podobno wykręciła 7mln złotych z tego procederu (tylko nie
    pamietam już za jaki okres)

    Lecę sobie całe 80km/h. Czuję presing na ogonie, no to pocisnałem do
    100. Za mną pierwszy garnitur dresiarstwa. Słoneczko świeci, myślę o d
    maryni, raptem przypomniałem sobie że gdzieś tutaj w śmietniku zielonym
    czai się licho w szachownicę. Odruchowo po heblach a potem dopiero bum
    popatrz w lusterko najpierw.

    A w lusterku co? nic! Garnitur dresiarstwa malutki jak kropeczka. Leci
    dostojnie całe 49km/h a ja mam 57km/h na budziku.

    Jezu jak zrobiło mi się wstyd ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2011-09-21 22:35:59
    Temat: Re: ale mi wstyd
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-21 21:57, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > A w lusterku co? nic! Garnitur dresiarstwa malutki jak kropeczka. Leci
    > dostojnie całe 49km/h a ja mam 57km/h na budziku.

    Jeśli jechałeś czymś z podpisu.... ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-09-21 23:10:10
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak:

    > Jeśli jechałeś czymś z podpisu.... ;)

    ej no żarty żartami ale nie cytujcie calości
    postów.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2011-09-21 23:13:06
    Od: to <t...@x...abc>

    begin PiteR

> [...]
    >
    > A w lusterku co? nic! Garnitur dresiarstwa malutki jak kropeczka. Leci
    > dostojnie całe 49km/h a ja mam 57km/h na budziku.

    popieram !!!!1 :hełmofon:

  • 5. Data: 2011-09-21 23:14:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-21 23:10, PiteR pisze:

    > ej no żarty żartami ale nie cytujcie calości
    > postów.

    Miałem wypunktować "garnitur dresiarstwa" golfiarzowi? ;)
    To by było zbyt brutalne. :P

  • 6. Data: 2011-09-21 23:21:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Miałem wypunktować "garnitur dresiarstwa" golfiarzowi? ;) To by było
    > zbyt brutalne. :P

    amen !!1 :swienty:

  • 7. Data: 2011-09-21 23:25:39
    Od: venioo <p...@o...eu>

    A ci za toba sobie mysleli:
    "o kurde, ale cyna, popitala paskiem w tedeiku przez wies tak beztrosko!
    pewnie ma kupe kasiory, grube zlote kiety i wyrywa szyskie lachony na
    dzielni!"

    ROTFL!

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-09-22 08:09:19
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak:

    > Miałem wypunktować "garnitur dresiarstwa" golfiarzowi? ;)
    > To by było zbyt brutalne. :P

    e tam, byłem na to przygotowany ;) Teraz dresiarstwo już nie jeździ
    starymi golfami. Nie wypada. Teraz są drogie ciężkie BMW i
    pseudoterenówki.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2011-09-22 08:17:22
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** venioo pisze tak:

    > popitala paskiem w tedeiku przez wies tak beztrosko!

    Także świat się zmienia kohani i to szybciej niż myślimy. Ktoż by
    pomyślał że to Strasz Wiejska nauczy moresu piratów. Z całkiem innych
    pobudek. Ludzie zwyczajnie już się boją. Cała koncentracja i uwaga
    idzie na wypatrywanie fotoradarów. I to Polak Polakowi ech.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2011-09-22 08:19:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Także świat się zmienia kohani i to szybciej niż myślimy. Ktoż by
    > pomyślał że to Strasz Wiejska nauczy moresu piratów.

    Zdecydowanie pomyliłeś sprawcę z ofiarą, a pirata z obrabowanym.