  • 11. Data: 2010-09-17 10:45:43
    Temat: Re: [Ford fiesta] Prze kurwa piękne !!!
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 17.09.2010 10:22, Katanka pisze:

    > Zastanawiałem się własnie ile razy muszą powtarzać zanim nagraja
    > kompletny materiał.

    Co nieco można wywnioskować z pozostałości opon na nawierzchni, tak pi
    razy drzwi chyba ze 3..5 podjeść/prób mogło być przed tym nagraniem,
    niekiedy więcej niekiedy mniej..

  • 12. Data: 2010-09-17 10:57:29
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda tylko felg i opon na końcu, ale całośc jest mega porywająca. Aż
    > ciarki na plecach mnie przeszyły. Dla takich emocji motoryzacyjnych
    > warto żyć!
    > http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8&feature=p
    layer_embedded

    Szkoda opon :)
    A ile CO2 niepotrzebnie wyprodukowali :P

    Generalnie zawracanie dupy - byle frajer to potrafi...

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-09-17 11:03:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-17 10:57, P_ablo pisze:
> [...]
    >

    > Szkoda opon :)
    > A ile CO2 niepotrzebnie wyprodukowali :P
    >
    > Generalnie zawracanie dupy - byle frajer to potrafi...

    Nasze, polskie ulice są pełne takich byle frajerów. :P
    A cmentarze - jeszcze bardziej nimi nabite. :(

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-09-17 11:22:09
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    > Nasze, polskie ulice są pełne takich byle frajerów. :P
    > A cmentarze - jeszcze bardziej nimi nabite. :(

    z tą różnicą, że tych naszych polskich frajerów nie stać nawet na
    namiastkę takiego auta. napęd na 4 łapy i spora moc to nie wszystko. Ta
    fiesta tylko z zewnątrz przypomina seryjne auto. Swoją drogą ciekaw
    jestem ile kosztuje takie kompletnie przygotowane auto?

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-09-17 11:29:03
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > fiesta tylko z zewnątrz przypomina seryjne auto. Swoją drogą ciekaw jestem
    > ile kosztuje takie kompletnie przygotowane auto?

    A gdzie to auto fieste przypomina?
    Gdyby watkotworca nie napisal, to bym nie rozpoznal...

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2010-09-17 11:32:18
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-17 11:29, P_ablo pisze:
    > A gdzie to auto fieste przypomina?
    > Gdyby watkotworca nie napisal, to bym nie rozpoznal...

    bryła fiesty to się rzuca w oczy.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-09-17 11:32:37
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > fiesta tylko z zewnątrz przypomina seryjne auto.

    Tia... :)

    > jestem ile kosztuje takie kompletnie przygotowane auto?

    Kiedys robił to subaru imprezą. Mozna znależć na youtube film z procesu
    "przeróbki" seryjnego auta - sa tez tam migawki kosztów. Mysle ze
    przygotowanie tego tutaj auta kosztuje podobnie, a nawet wiecej (nie ma
    chyba seryjnej fiesty 4x4)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 18. Data: 2010-09-17 11:34:02
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-17 11:32, Arek M pisze:
> [...]
    > "przeróbki" seryjnego auta - sa tez tam migawki kosztów. Mysle ze
    > przygotowanie tego tutaj auta kosztuje podobnie, a nawet wiecej (nie ma

    cały zawias widać inny jest, bo przez chwile pokazali zawieszenie.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-09-17 11:34:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i6vau3$pub$1@news.dialog.net.pl...

    > Nasze, polskie ulice są pełne takich byle frajerów. :P
    > A cmentarze - jeszcze bardziej nimi nabite. :(

    Abstrahujac - toz to tylko slowianska fantazja. Nie da sie tego wyplenic od
    tak - kamerkami i donosicielstwem. Na to potrzeba czasu a efekt wcalnie nie
    jest pewny...

    --
    Picasso

  • 20. Data: 2010-09-17 12:02:29
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Generalnie zawracanie dupy - byle frajer to potrafi...
    >
    > --
    > Picasso
    Byle frajer to nie, ale jest w PL dużo ludzi którzy potrafią bardzo fajnie
    jeździc, wcale nie gorzej niż Ken...
    Tylko nie ma predyspozycji do tego. (czyt. finanse)

    Poza tym Ken dobrze jezdzi, ale tutaj na tym filmie, to bardziej widać
    zabawę autem niż prezycję.
    Większość z nas gdyby chwilę pobawiła się takim autem - jeździłaby tak samo.

    Pozdrawiam - Darek.